Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling

Helemaal fijn

vriendelijkheid bij binnenkomen

heer Araujo

Zeer goed

Kan goed zijn werk doen.

mevrouw Dumaij

Zeer goed

goede begeleiding

Jessica

Super!

Vriendelijk ontvangst

mevrouw Hordijk

Vriendelijk rustige uitleg duidelijke prijsopgave vooraf aan het knippen.

zeer klantgericht en ze nemen de tijd voor je

mevrouw Bliek

Altijd goed en professioneel geholpen. Plezierige sfeer. Kom hier heel graag

Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Kapsel wordt altijd kritisch nagekeken door de docent. De verhouding tussen studenten en docenten vind ik altijd erg plezierig; dit komt de sfeer ten goede

Lot Schulze

Ben super blij met het resultaat! Voelde me in goede handen.

ik werd vriendelijk ontvangen en kwam snel aan de beurt. Ook luisterde de student goed naar wat ik met m’n haar wilde en checkte ze telkens tijdens het knippen of ze ‘op de goede weg’ zat. (Ik heb... ik werd vriendelijk ontvangen en kwam snel aan de beurt. Ook luisterde de student goed naar wat ik met m’n haar wilde en checkte ze telkens tijdens het knippen of ze ‘op de goede weg’ zat. (Ik heb een bob, dus let altijd heel nauwkeurig op hoe het precies zit en daar ging ze chill mee om)

mevrouw Mau-Asam

Op zich wordt er goed geknipt, ik heb nooit zo veel te doen, alleen puntjes en dan is 14,95 best heel duur. Vriendelijk. Professionele setting. Het wassen van dre haren mag echt verbetert worden, er... Op zich wordt er goed geknipt, ik heb nooit zo veel te doen, alleen puntjes en dan is 14,95 best heel duur. Vriendelijk. Professionele setting. Het wassen van dre haren mag echt verbetert worden, er wordt een beetje gewreven en niet gemasseerd of dat je echt het gevoel krijgt dat je haar schoon worden gewassen. Het voelt daardoor zelfs onprettig aan, ik ben altijd best blij dat dat over is.

Er staat iemand. De ene is vrolijker dan de ander.

mevrouw De Rade

Goede service goed geknipt

Er word goed gecontroleerd door de docenten

heer Deniz

Wel goe