Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

heer Exmann

Zoals altijd goed geknipt. Vriendelijk.

Netjes, snel en vriendelijk

mevrouw Prinzen

Ik werd hartelijk welkom geheten vanaf moment 1. Daarna werd ik al heel snel geholpen en er werd goed doorgevraagd naar mijn gewenste kapsel. Alles is perfect geknipt en ik heb erg gezellige... Ik werd hartelijk welkom geheten vanaf moment 1. Daarna werd ik al heel snel geholpen en er werd goed doorgevraagd naar mijn gewenste kapsel. Alles is perfect geknipt en ik heb erg gezellige gesprekken gehad met de kapster zelf.

Vriendelijk personeel, precies gewerkt

heer Hoekstra

Prima geknipt

Beleefd en snel, goed geholpen en geknipt

Piet Romein

heer Dijkshoorn

Vriendelijk en punctueel.

Glimlach.

mevrouw Janssen

Ze wisten niet hoe mijn haar was. Ik had zelf nog gezegd dat ik dik haar had en dat er volume in zit. Hier heeft ze niet naar geluisterd tijdens het knippen. Het is niet recht, ze heeft in plaats... Ze wisten niet hoe mijn haar was. Ik had zelf nog gezegd dat ik dik haar had en dat er volume in zit. Hier heeft ze niet naar geluisterd tijdens het knippen. Het is niet recht, ze heeft in plaats van curtain bangs een soort mix gemaakt met een pony. Ik kan dit nu niet echt ‘verstoppen ‘. Het lijkt alsof er een vierkant van mn voorste haar is geknipt.
De kapster zei zelf tegen de docent dat ze dat nog nooit had geknipt. De docent legde het een beetje uit, maar keek ondertussen niet naar wat ze deed. Zo knipte mijn kapster veel te kort. De docent zei achteraf dat het te kort was, maar dat is iets dat ze natuurlijk tijdens het knippen had moeten zeggen.
Edit: Ik ben gebeld om het probleem op te lossen. De manager heeft aangeboden om het beter in model te knippen.

Het begon goed, alles mooi vast en stukje bij beetje goed geknipt. Tot ik naar beneden moest kijken en er opeens 10 centimeter extra vanaf was.

mevrouw Kool

Erg fijne kapster met verstand van krullen. Mijn haar was erg goed geknipt met oog voor detail.

Sterke communicatie, wensen worden goed uitgevoerd

mevrouw Galle

Prettig, goed resultaat

Vriendelijk, flexibel

mevrouw Baauw

Aardige, vriendelijke mensen. Er werd goed geluisterd en vooraf duidelijk over de prijs gecommuniceerd.