Kim

Bed cinderella en 2x kast

Tevreden klant

Goed tot aan de levering.
Bij levering problemen omdat het hoofdbord niet door het trapgat paste terwijl wij een heel normale 2 onder 1 kap woning hebben.
Daardoor besloten om het door...
Goed tot aan de levering.
Daardoor besloten om het door het raam naar binnen te brengen.
Mocht dit niet lukken dan zou het op maat gemaakt moeten worden en dan zouden de kosten voor ons zijn,wat ons erg verbaasde.
Uiteindelijk paste het door het raam en was alles toch in orde gelukkig

Een boxspring

van der heijden

Matig

boxspring

Rian

Goed geholpen in de winkel. Professioneel advies gekregen. Prettige manier van benaderen.

Kevin Janssen

Vanaf de eerste keer in de showroom tot na de aflevering alles zeer goed verlopen, mooi bed, goede hulp en goede service, keurig behandeld bij aflevering, netjes gebeld van te voren! Geen spijt van... Vanaf de eerste keer in de showroom tot na de aflevering alles zeer goed verlopen, mooi bed, goede hulp en goede service, keurig behandeld bij aflevering, netjes gebeld van te voren! Geen spijt van slaapcentrum

Halsing 3000 boxspring

Mvdh

H.Vergoossen

Prima.

Een boxspring van 1.80m

Nick Felix

Onze ervaring was perfect ! Leuke ennaardige verkoper die ons ook de tijd gaf om zelf rond te kijken .
Dit kom je helaas niet veel tegen . Onze ervaring bij andere zaken is dat de verkopers als aasgieren op je afkomen .

Gelukkig was dit hier niet het geval .
Erg fijne winkel en fijne verkoper !!

Een Halsing Boxspring