Diana Penders-Romling

De verkoper in geleen en maastricht hebben goed hun best gedaan en vriendelijk,na aankoop stuite ik achter toch op voor mij een probleem .Ik heb geprobeerd dit optelossen via de klantenservice.dit... De verkoper in geleen en maastricht hebben goed hun best gedaan en vriendelijk,na aankoop stuite ik achter toch op voor mij een probleem .Ik heb geprobeerd dit optelossen via de klantenservice.dit is alles BEHALVE goed gegaan.al het mailverkeer verliep met Dave van der Voort.dus na meerdere mails heb ik het maar met deze man teleurgesteld opgeven.na bijna 25 jaar klant.werkt die persoon er nog wel?was volgens mij niet echt op ijn plek.de mails zijn nog in mijn bezit.

Wat heeft u gekocht?

boxspring 2 persoons lederlook afstandsbediening aktieprijs bijna 2500 euro (geld genoeg toch?)

Yannick

Goed! Slaap lekker en levering was goed. Pootjes waren wel verkeerde geleverd maar dit was allemaal snel opgelost gelukkig. Ik slaap heerlijk in mijn nieuwe boxspring.

boxspring

Susan

Slecht, mijn boxen schuiven uit elkaar, mijn hoofdbord staat los (niet stevig/volledig in de beugels) en ik kreeg de verkeerde kleur Lycra split topper geleverd daarbij krijg ik nauwelijks reactie... Slecht, mijn boxen schuiven uit elkaar, mijn hoofdbord staat los (niet stevig/volledig in de beugels) en ik kreeg de verkeerde kleur Lycra split topper geleverd daarbij krijg ik nauwelijks reactie als ik een klacht hierover indien, zit nu al meer dan een jaar met dezelfde klacht! En daar heb ik dan zoveel geld voor betaald ! Nou nooit meer !

Boxspring Business Classens Swing 180/210 Elektrisch + bijbehoren

Beetje zoals het kopen van een auto.

Bed

Goed, op de afhandeling na van het omruilen van een matras

boxspring

De heten hebben de verkeerde kleur pootjes onder ons bed geplaatst. Dit is de zelfde dag gemeld maar de bestelde pootjes zijn nog steeds niet geleverd. De levertijd zou 3 weken zijn.
De...
De aanwezige mevr.heeft ons goed geadviseerd. De melding is door een meneer aangenomen.

Boxspring met verstelbare bodem voor een aanzienlijke bedrag,
Boxspring met verstelbare bodem voor een aanzienlijke bedrag,
.als de zaak netjes is afgerond krijgt u een eindoordeel. Het zou heel fijn zijn als jullie een afspraak maken om de zaak helemaal af te ronden. M.vr.gr José Olfers

Hagelaar

Geholpen in de winkel perfect,nalevering minder

Wat heeft u gekocht?

1 bed met maatrassen en 2 lossen matrassen .moet nu nog steeds nieuwe molton krijgen,die geleverd waren pasten maar net het bed is 210 lengte

P King

Oké