Zeer goed

2 persoons boxspring

Cindy heemels

Super goed heel tevreden. Correcte service alle tijd. Kundige verkoopster.

Wat heeft u gekocht?

Cinderela box spring speciale topper nachtkastjes

2 toppers

Puk van bussel

Vroeger sliep ik zo ontzettend slecht werd elke nacht wakker en kon nooit in slaap vallen sinds ik hier een nieuw bed gehaald heb slaap ik als een roos echt een aanrader

Bed

Peter Van Riet

Ik heb 2 weken terug een bed gekocht in het filiaal in helmond ik ben super geholpen door jullie personeel ! Petje af ik heb een halsing bed gekocht en het slaapt perfect dank voor de goede adviezen... Ik heb 2 weken terug een bed gekocht in het filiaal in helmond ik ben super geholpen door jullie personeel ! Petje af ik heb een halsing bed gekocht en het slaapt perfect dank voor de goede adviezen kortom top kwaliteit voor een goede prijs !

Halsing 7000

L

De desbetreffende verkoopster had alle tijd voor ons en gaf ons goede uitleg en advies, zonder aan te dringen.

Cinderella Boxspring

Van der Horst

Aankoop was erg goed. Veel uitleg, en verkoper nam echt de tijd voor ons.

Aankoop was erg goed. Veel uitleg, en verkoper nam echt de tijd voor ons.

Levering erg slecht. We hadden vrijdag vrijgenomen ivm levering van onze boxspring. Bezorging was niet tijdig, dus contact opgenomen. We moesten maar even geduld hebben, zouden onderweg zijn. 2 uur later nog niemand geweest, nogmaals bellen. U staat helemaal niet ingepland voor vandaag was het antwoord. Nee wij nemen voor niets een dag vrij...
Werden afgescheept met een super slecht/eenvoudig nood bed, waar we 5 dagen op hebben moeten liggen. Erg triest, dit terwijl je juist vanwege rugklachten een ander bed koopt. Het lag echt aan ons, wij hadden de fout gemaakt, en zeker niet de planner. ja duhhh.

Na 5 dagen is het juiste bed goed afgeleverd.

Boxspring

Kees van Raak

Zeer slecht de verkoper komt zijn belofte niet na. Mail naar directie wordt per ongeluk niet verzonden en ba een bezoek aan se winkel in Maastricht rondom deze mail en kwaliteit van de geleverde... Zeer slecht de verkoper komt zijn belofte niet na. Mail naar directie wordt per ongeluk niet verzonden en ba een bezoek aan se winkel in Maastricht rondom deze mail en kwaliteit van de geleverde split topper wordt mij gevraagd on een foto te maken van de topper omdat deze mogelijk foutief is geleverd. Aan sit verzoek word voor de 2e maal niet op gereageerd. Kortom nooit meer een bed van het slaapcentrum. Zo ga je niet om met klanten.

Een boxspring met elektrische bediening serie 3000

Nataly Bouwman

Erg slecht.
heb 2 keer bedpoten besteld, bij de tweede levering kwamen de poten beschadigd aan. Ik bedoel niet een krasje ofzo maar het leek alsof er een auto overheen gereden is. Erg slecht.
Diverse keren gemaild met foto's maar totaal geen reactie.

Bedpoten voor 2 persoons bodem