Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Martine Van ham

Breda winkel

Nee

Danielle

Breda

Prima winkel

Reactie Naron:

Dankjewel voor je review!

S. Vlutters

In de winkel

Assortiment voor mensen met omvang 60 is beperkt

Reactie Naron:

Bedankt voor je feedback. Niet alle merken maken lingerie en badkleding in deze kleine omvangen. Toch vind je in onze webshop 95 BH's die in deze maat verkrijgbaar zijn. Die hebben we alleen idd... Bedankt voor je feedback. Niet alle merken maken lingerie en badkleding in deze kleine omvangen. Toch vind je in onze webshop 95 BH's die in deze maat verkrijgbaar zijn. Die hebben we alleen idd niet allemaal in de winkel hangen, maar kunnen we dus wel bestellen. En dit geldt ook voor bikini's.

Marlou van Lang

Breda

Wil je nog iets kwijt?

Ik kwam vanuit uit Etten-Leur in mijn middagpauze op en neer gereden hangt er een briefje op de deur met lunchpauze. Ik zag wel iemand staand dus klopte netjes aan. Een medewerker deed open maar zei... Ik kwam vanuit uit Etten-Leur in mijn middagpauze op en neer gereden hangt er een briefje op de deur met lunchpauze. Ik zag wel iemand staand dus klopte netjes aan. Een medewerker deed open maar zei dat ze moest eten, onbegrijpelijk!!!!! Wat een slechte service voor z’n dure winkel!! Ze maakte geen uitzondering voor iemand die een half uur tijd heeft en een bikini voor 200 euro wil kopen want vond haar lunch belangrijker!!!!

Reactie Naron:

Wat ontzettend vervelend! Het klopt dat we vanaf deze week, 14/6, op doordeweekse dagen dicht zijn tussen de middag. Het is zó druk en ook wij hebben eigenlijk te weinig BH coaches. Daarom moet ons... Wat ontzettend vervelend! Het klopt dat we vanaf deze week, 14/6, op doordeweekse dagen dicht zijn tussen de middag. Het is zó druk en ook wij hebben eigenlijk te weinig BH coaches. Daarom moet ons team echt even kunnen zitten tussen de middag. Anders redden we het niet. En wij willen koste wat het kost voorkomen dat ook wij iedereen moeten teleurstellen zoals Schiphol. We zoeken naar alle mogelijke oplossingen om de overlast zo gering mogelijk te houden. Die helemaal voorkomen zullen we nooit kunnen helaas. Iedereen in de wereld weet dat we te maken hebben met andere tijden, dat is een feit. Je doet er dan ook goed aan om altijd bij elke winkel, restaurant of waar je ook naartoe gaat, op de website te kijken wat de situatie is. Die zal nl. bij alle bedrijven de komende maanden waarschijnlijk telkens anders zijn. Niemand kan zeggen hoe lang deze rare tijden gaan duren.
Ik heb begrepen dat mijn collega jou speciaal te woord heeft gestaan en heeft proberen uit te leggen dat zij nog niet was ingewerkt en je dus niet kon helpen. Omdat de andere collega's al weg waren voor hun lunchpauze of nog klanten haden, vond ze het super vervelend je te moeten teleurstellen. Ze kon echt niks voor je betekenen. Helaas.
Ondanks dit alles snappen we absoluut je frustratie en ik zou willen dat ik die had kunnen voorkomen. Als er toch nog iets is wat we voor je kunnen doen, wil je het ons dan laten weten via klantenservice@naron.nl?

Edith Van Mierlo

Winkel

Heel breed

Dankjewel!

L. van Brummelen

Allebei

Bikini maten gaan snel!

Reactie Naron:

Ja dat klopt. Het is extreem druk. Waarschijnlijk toch inhaalaankopen door 2 jaar corona en nu mag iedereen weer lekker op vakantie.... Wacht dus niet te lang, want bestellen zal ook niet onbeperkt... Ja dat klopt. Het is extreem druk. Waarschijnlijk toch inhaalaankopen door 2 jaar corona en nu mag iedereen weer lekker op vakantie.... Wacht dus niet te lang, want bestellen zal ook niet onbeperkt kunnen omdat de merken hun voorraden nog steeds voorzichtig inschatten.

Saskia van Sluijters

Beide

Wil je nog iets kwijt?

Hele fijne en behulpzame mensen, goede adviezen en service in de winkel. Online nette service, goed verpakt, eventueel met online afspraak ivm passen. Top!

Reactie Naron:

Zo fijn om te horen. We doen echt ons best om alles bij te benen en iedereen zo goed mogelijk en op tijd te informeren over evt. vertragingen. Maar in Naron Breda nog genoeg wat je direct mee kunt... Zo fijn om te horen. We doen echt ons best om alles bij te benen en iedereen zo goed mogelijk en op tijd te informeren over evt. vertragingen. Maar in Naron Breda nog genoeg wat je direct mee kunt nemen en dan kijken onze BH coaches graag met je mee. ;)

C. Joosen

Beide maar liefst in de winkel

Ruim assortiment!

C. van Dooren

In de winkel

neen

Lisa Goorden

In Breda

Wil je nog iets kwijt?

Ik vind de maten wel vrij onduidelijk. Misschien zou het helpen als er ergens een schema zou hangen met wat jouw maat (dus bijvoorbeeld 70 g of 75 f) is in dat andere systeem dat met 32 etc. Werkt

Reactie Naron:

Gelukkig dat het toch allemaal duidelijk was. In de winkel in Breda hangt dit schema er wel. We spieken zelf soms ook ;). In onze webshop wordt het automatisch omgerekend bij de Engelse merken en... Gelukkig dat het toch allemaal duidelijk was. In de winkel in Breda hangt dit schema er wel. We spieken zelf soms ook ;). In onze webshop wordt het automatisch omgerekend bij de Engelse merken en kun je gewoon in de maat bestellen die jij het makkelijkste vindt.