Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Marlou van Lang

Breda

Wil je nog iets kwijt?

Ik kwam vanuit uit Etten-Leur in mijn middagpauze op en neer gereden hangt er een briefje op de deur met lunchpauze. Ik zag wel iemand staand dus klopte netjes aan. Een medewerker deed open maar zei dat ze moest eten, onbegrijpelijk!!!!! Wat een slechte service voor z’n dure winkel!! Ze maakte geen uitzondering voor iemand die een half uur tijd heeft en een bikini voor 200 euro wil kopen want vond haar lunch belangrijker!!!!

Reactie Naron:

Wat ontzettend vervelend! Het klopt dat we vanaf deze week, 14/6, op doordeweekse dagen dicht zijn tussen de middag. Het is zó druk en ook wij hebben eigenlijk te weinig BH coaches. Daarom moet ons team echt even kunnen zitten tussen de middag. Anders redden we het niet. En wij willen koste wat het kost voorkomen dat ook wij iedereen moeten teleurstellen zoals Schiphol. We zoeken naar alle mogelijke oplossingen om de overlast zo gering mogelijk te houden. Die helemaal voorkomen zullen we nooit kunnen helaas. Iedereen in de wereld weet dat we te maken hebben met andere tijden, dat is een feit. Je doet er dan ook goed aan om altijd bij elke winkel, restaurant of waar je ook naartoe gaat, op de website te kijken wat de situatie is. Die zal nl. bij alle bedrijven de komende maanden waarschijnlijk telkens anders zijn. Niemand kan zeggen hoe lang deze rare tijden gaan duren.
Ik heb begrepen dat mijn collega jou speciaal te woord heeft gestaan en heeft proberen uit te leggen dat zij nog niet was ingewerkt en je dus niet kon helpen. Omdat de andere collega's al weg waren voor hun lunchpauze of nog klanten haden, vond ze het super vervelend je te moeten teleurstellen. Ze kon echt niks voor je betekenen. Helaas.
Ondanks dit alles snappen we absoluut je frustratie en ik zou willen dat ik die had kunnen voorkomen. Als er toch nog iets is wat we voor je kunnen doen, wil je het ons dan laten weten via klantenservice@naron.nl?

Score voor Naron: 0.5/5
Ga jij Naron.nl en/of Naron Breda aanraden bij anderen? Nee