Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Chantal Tiller

Beide

Wil je nog iets kwijt?

Geweldige winkel. Ze reserveren een tijd voor de paskamer zodat ze alle aandacht voor je hebben. Er is zoveel keuze.

patricia de Vries

Beiden

Wil je nog iets kwijt?

nee, zo door blijven gaan.

Doen we! ;)

Veronica Spinola

Top service!

Marjo Schoonheim-Linckens

In de winkel

Wil je nog iets kwijt?

Het is altijd een feestje bij jullie

Reactie Naron:

Haha Dat proberen we er inderdaad altijd wel van te maken met als resultaat de perfecte BH. Super dat het weer is gelukt! Dank je wel voor je feedback. XX

Judith van der Sanden

Wil je nog iets kwijt?

Online bestelling was niet goed, maar daar kan Naron niks aan doen, het alternatief voor mij was een andere soort bh. Daarin veel pasvormen en opties aangeboden gekregen

Reactie Naron:

Jammer! Als we nog iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden… We staan graag voor je klaar en helpen waar we kunnen. X

Monique van Noortwijk

In breda

Wil je nog iets kwijt?

Super goed geholpen. Echt leuke meiden

Reactie Naron:

Leuk om te horen! We zoeken nog collega’s… Puntje kijk snel bij onze vacatures op de pagina werken bij Naron. 🤣

Maaike Van Grimhuijzen

In de Winkel

Wil je nog iets kwijt?

Altijd goed geholpen en deskundig advies

Nicole Koeyvoets

Sharon Vrijhoeven

Online

Onduidelijkheid maten

Reactie Naron:

We weten dat het soms idd lastig is met de EU en UK maten waarmee de verschillende merken werken. Daarom hebben we op elke productpagina een I-knop om je daarbij te helpen. Verder hebben we... We weten dat het soms idd lastig is met de EU en UK maten waarmee de verschillende merken werken. Daarom hebben we op elke productpagina een I-knop om je daarbij te helpen. Verder hebben we verschillende pagina's onder Hulp & Advies in de footer. Ook die gaan daarover zoals 'EU & UK maten', onze 'BH maat calculator' en 'Vind je model'.
Echt vervelend dat je het hiermee toch niet als duidelijk hebt ervaren. Kun je misschien laten weten waar je precies problemen mee had? Heb je deze pagina's überhaupt gezien?

Ria Vansteenkiste

In Breda