Annelynn Meijer

Matig, kreeg een hele andere polygel kleur binnen dan dat op het plaatje werd aan gegeven. Ook van een heel ander buitenlands merk.

Prima snelle levering

Reactie Nageldeco.nl:

Beste Annelynn Meyer,
Dankuwel dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen.
Beste Annelynn Meyer,
Dankuwel dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen.
Volgens de bestelgegevens heeft u de polygel nude van het merk Molly besteld, deze staat ook precies zo op onze site afgebeeld. We bieden ook geen ander merk polgel in tubes aan. We begrijpen dan ook niet zo goed wat u bedoelt.
We vragen u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice info@nageldeco.nl en horen graag van u.
Vriendelijke groet,
Marian Castricum
klantenservice Nageldeco

Manuela

Snelle levering en ook snelle response over product wat niet is geleverd!

Snelle response!

Angelique van Groeningen-Pruis

Goed alleen onjuiste informatie over het product.

Snelle verzending

Reactie Nageldeco.nl:

Beste Angelique van Groeningen-Pruis,
Wat vervelend om te horen dat de productinfo voor u niet geheel duidelijk was. De stempel mat is inderdaad bedoeld voor nagellak.
Gellak is een geheel...
Beste Angelique van Groeningen-Pruis,
Gellak is een geheel andere lak dan nagellak, laatstgenoemde droogt aan de lucht en gellak onder een uv of led lamp.
Kunt u aangeven welke extra info u miste op onze site? Bij de productinfo staat namelijk wel vermeld dat de mat voor nagellak geschikt is. Ook in de demofilm is dit gebruikt en getoond.
Graag horen we van u,
Vriendelijke groet,
Marian Castricum
klantenservice Nageldeco

sigridbeautyhouse

Duidelijk, aangenaam

duidelijk

Celeste

Makkelijk om de artikelen die ik wil te plaatsen in winkelwagen en evt te verwijderen. Betaling Makkelijk en het bezorgen was super snel! Heel fijn

Duidelijk overzicht in producten en de uitleg bij sommige producten is een goede toevoeging

Isabel plomp

Snelle service en nette klantvriendelijkheid.
Mooie producten overzichtelijk.

Service

Mirjam

Goed, snel, duidelijk.

Compleet en snel

Rianne

De uitleg op de website hoe een product gebruikt moet worden

Annemarie

Prima bedrijf, goede service