N.B.

Makkelijke site om te bestellen en een snelle levering .

Duidelijke website

Prima. Snelle levering

An B

Zeer goed

snelle levertijd

Connie Beijnsberger

Super producten met handleidingen erbij ( daar kun je voor kiezen). Er staat ook in de beschrijving vaak hoe je het product moet gebruiken. Ze verzenden snel. Dit staat ook zeer duidelijk aangegeven... Super producten met handleidingen erbij ( daar kun je voor kiezen). Er staat ook in de beschrijving vaak hoe je het product moet gebruiken. Ze verzenden snel. Dit staat ook zeer duidelijk aangegeven opde site. Bovendien hebben ze kleine cadeautjes weg bij een bepaald bedrag. Tevreden!

Snelle verzending en goede info

Van der Heijden

Alles goed geregeld

Snelle levering, goed verpakt. Relevante informatie

Anita Wierenga

Betrouwbaar en snelle levering.

Leuke produkten

Natalie

Goede producten, snelle verzending

Snel aangekomen

W.Elzerman

Ontzettend vakkundig, zeer ruim aanbod,behulpzaam...geen vraag is te gek...super goed advies, goede producten voor een nog betaalbare prijs en vooral ook snel de bestelling binnen

Zoals hierboven
Vakkundig in alles en snelle creactie

Annemie

Super

Snelle verzending

Annelynn Meijer

Matig, kreeg een hele andere polygel kleur binnen dan dat op het plaatje werd aan gegeven. Ook van een heel ander buitenlands merk.

Prima snelle levering

Reactie Nageldeco.nl:

Beste Annelynn Meyer,
Dankuwel dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen.
Beste Annelynn Meyer,
Dankuwel dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen.
Volgens de bestelgegevens heeft u de polygel nude van het merk Molly besteld, deze staat ook precies zo op onze site afgebeeld. We bieden ook geen ander merk polgel in tubes aan. We begrijpen dan ook niet zo goed wat u bedoelt.
We vragen u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice info@nageldeco.nl en horen graag van u.
Vriendelijke groet,
Marian Castricum