Chantal

Helaas werken de producten niet zoals verwacht. De stempellak is met geen mogelijkheid op het stempelkussen te krijgen, dit lukt wel met een normale lak van een ander merk.

Site is makkelijk in gebruik

Jolanda

Zeer goed. Duidelijke website met een mooi en uitgebreid assortiment.

Veelzijdigheid aan assortiment.

Kim

Goede kwaliteit materialen, fijne uitleg bij de producten en een super service.

Goede uitleg bij de producten, sommige producten voor zien van demoflimpjes.

Hedwig

Eerste keer iets besteld, was er snel en is goed bevallen.

Leuke prijzen en goede uitleg

Serena

Snelle levering. Leuke producten

WilArt

Erg goede gellak, veel keuze

Gellak Blijven lang zitten, kleuren zijn prachtig en kwastje oik

Demi

De stempel nagellak die ik heb besteld, stempelt niet. Bovendien worden ze vanaf een Pools bedrijf verstuurd. Je kunt ze beter direct zelf daar bestellen voor 3x zo weinig geld. Of niet. Want zoals... De stempel nagellak die ik heb besteld, stempelt niet. Bovendien worden ze vanaf een Pools bedrijf verstuurd. Je kunt ze beter direct zelf daar bestellen voor 3x zo weinig geld. Of niet. Want zoals ik al zei, ze zijn niet geschikt om te stempelen. Als gewone nagellak zijn ze prima, maar daar koop je geen speciale stempellak voor.

Snelle levering in stevige verpakking.

Reactie Nageldeco.nl:

Beste Demi,
Een aantal dagen geleden hebben wij u onderstaande reactie toegezonden, helaas hebben wij nog niets van u vernomen. Graag horen we van u.
De stempellak hebben we al jaren in ons...
Beste Demi,
De stempellak hebben we al jaren in ons assortiment en is speciaal ontwikkeld als stempellak. U kunt het beste even contact met onze klantenservice opnemen om samen te achterhalen wat er bij u niet goed gaat. Graag even mailen naar info@nageldeco.nl
Vriendelijke groet,

Nageldeco

Snelle verzending

Reactie Nageldeco.nl:

Beste Susan Sondermeijer,
Dankuwel voor uw beoordeling.
Beste Susan Sondermeijer,
Dankuwel voor uw beoordeling.
We vragen u even contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we samen met u kunnen achterhalen hoe dit probleem is ontstaan.
Graag mailen naar info@nageldeco.nl
Vriendelijke groet,