Op maandag om 21:50 besteld, dinsdag om 10:20 al in huis. Wow! Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Superservice!

Snel geleverd en goede klantenservice!

Top!

Een super service

Reviewtitel:

Leuke en fijne producten. Goeie website en snel geleverd

Astrid

Nachtkastje.nl heeft een top service. Ook de klantenservice is top. Snelle bezorging

Top service

Ilona Van Hees

Super fijne website waar je gemakkelijk online kunt bestellen. Ik bestel altijd de scheergel. TOP product. Ook krijg je gratis producten (als je genoeg besteed) super leuk is het dan om een paketje... Super fijne website waar je gemakkelijk online kunt bestellen. Ik bestel altijd de scheergel. TOP product. Ook krijg je gratis producten (als je genoeg besteed) super leuk is het dan om een paketje te ontvangen.

TOP website

De producten werden snel geleverd en ik ben er blij mee!

Super service!!!

Juliska

Snelle service, veel keuze, goede product beschrijvingen en ik heb wat leuke fun producten voor mijn Ladies Night party kunnen bestellen.

Reviewtitel:

Blij met mijn producten!!!

Snelle levering en ook vaak leuke acties waardoor je leuke extraatjes krijgt. Ik gebruik de webshop vooral om producten zoals Ladies glide en de scheercreme na te bestellen. Voor de toys laat ik me... Snelle levering en ook vaak leuke acties waardoor je leuke extraatjes krijgt. Ik gebruik de webshop vooral om producten zoals Ladies glide en de scheercreme na te bestellen. Voor de toys laat ik me graag informeren door een consulente die gezellig bij jou langskomt met het nieuwst assortiment.

Overzichtelijke, duidelijke webshop!

Wendy

Mooie site, spannende producten en leuke aanbiedingen!
Wordt heel discreet geleverd, en is ook super snel in huis. Heel fijn ook om achteraf te kunnen betalen.

Review Nachtkastje.nl

S Danklof