Chantal

Snelle nette levering

snel, netjes en mooi

Marie-Louise Scheffer

Wat een aanfluiting van een bedrijf! Nadat ik een PDF, die binnen een uur toegestuurd zou worden, van maar liefs €75,- met overlijdensadvertentie had aangeschaft, deed de link het niet waarmee je... Wat een aanfluiting van een bedrijf! Nadat ik een PDF, die binnen een uur toegestuurd zou worden, van maar liefs €75,- met overlijdensadvertentie had aangeschaft, deed de link het niet waarmee je het bestand kan downloaden. In het weekend geen klantenservice telefonisch bereikbaar (er sterven klaarblijkelijk geen mensen in het weekend🙄), maar je kan ze mailen en reageren binnen 2 uur, dat staat op de website vermeld. Na een paar mails en 9 uur later geen reactie, geen download. De hele bedoeling van een PDF is dat je hem gelijk hebt, maar niet bij deze instantie. Toen ik de bestelling gelijk dezelfde avond nog geannuleerd had en mijn geld retour wilde, waren ze de dag erna ineens allert en kreeg ik alsnog het bestand toegestuurd (met de annulering al op hun mail). Echter, gehoor geven aan de annulering doen ze niet, het geld hebben ze van me gestolen. Ik had nooit akkoord moeten gaan met deze belachelijke prijs, maar had nog genoeg andere belangrijke dingen te regelen voor de uitvaart en daar wilde ik 75 euro voor betalen, zodat het snel geregeld was. Ga niet met deze dieven in zee, ze reageren gewoon niet op je klacht! Ik hoop dat ze zichzelf in de spiegel kunnen blijven aankijken.

GEEN

Reactie MyCards-Rouwkaarten.nl:

Geachte mevrouw, bedankt voor de beoordeling. Jammer dat het niet naar wens is verlopen.
Ik heb dit bekeken met onze collega's en we zien dat u niet was ingelogd bij het bestellen van de pdf (staat wel vermeld dat dit noodzakelijk is), de pdf kan dan niet ergens klaargezet worden. We hebben daarom zondagochtend handmatig het bestand gezonden waarna u aangaf dat het niet meer nodig was omdat er een fout in de tekst stond.
Overigens heeft mijn collega de betaling gisteren al terug heeft laten storten, wat binnen 3 werkdagen terug moet zijn. Wellicht heeft u dit niet opgemerkt omdat het vanaf onze betalingsprovider Mollie komt.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

AMY

simpel, idiotprove

Martin

Uitstekend

Sharissa

Fijne en snelle communicatie!

Meedenkend!

Cindy

Zeer goede service, mooie kwaliteit kaarten en snel geleverd! Ik kan ze aanbevelen.

Telefonisch goed bereikbaar bij vragen

Willemien

Hele snelle levering, mooi verzorgt en prachtig uitgevoerd.

Ook op maandag geleverd, prachtige kwaliteit!

Rien van Regteren

Comtact prima

drukwerk ziet er verzorgd uit

Arjan

Opstellen en bestellen van bedankkaarten

Eenvoudig te maken kaarten, snelle levering, professionele afwerking

Jeroen

Erg positief