1971 beoordelingen

1971 Reviews

Inge

Aardige adviseur en niet opdringerig, heel fijn!

Fijn te horen!

rj kok

Duidelijk en concreet.

Fam Kelder/Cheuk-A-Lam

Die meneer was duidelijk heel goed in zijn werk en was zichzelf. Prettig mens is hij

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Fijn om te horen dat onze medewerker duidelijk en bekwaam was in zijn werk. We streven er altijd naar om professioneel en authentiek te zijn, dus het is fijn om te weten dat hij zichzelf kon zijn... Fijn om te horen dat onze medewerker duidelijk en bekwaam was in zijn werk. We streven er altijd naar om professioneel en authentiek te zijn, dus het is fijn om te weten dat hij zichzelf kon zijn tijdens het uitvoeren van zijn werk. Bedankt voor uw positieve feedback!

Theo D'Hooghe

Vriendelijk duidelijke uitleg.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Bedankt voor uw feedback!

J.G.W. van Lent

Een zeer bekwame ervaren man met kennis van zaken

Jaene Hak

Er is goed naar me geluisterd en ik heb een goed advies gekregen

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Bedankt voor uw feedback!

Fam. Begeman

Fijn bedrijf met fijne medewerkers.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Dat vinden wij ook! Bedankt voor uw review.

Guido

Niks vrijblijvende offerte. Geen duidelijke prijsopgave. Wel opdringerig. En: "Ik ga pas meten na akkoord". En als je wilt nadenken tenslotte de beledigende opmerking: "Weet je wat er met mensen... Niks vrijblijvende offerte. Geen duidelijke prijsopgave. Wel opdringerig. En: "Ik ga pas meten na akkoord". En als je wilt nadenken tenslotte de beledigende opmerking: "Weet je wat er met mensen zoals u is? Die hebben iets te verbergen"! Hoe durf je! Heb daar maar 1 woord voor: schofterig!

A.V.Sloots

Positieve ervaring

Mevr. kluijtmans

Wij zijn wij heel blij met onze instapdouche.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Dank voor uw review! En veel doucheplezier!