1971 beoordelingen

1971 Reviews

Satens Matthew

Was een heel aangenaam persoon wist over wat hij bezig was

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Fijn om te horen dat u tevreden bent!

Albert

Alles werd goed uitgelegd

Dank voor uw review!

Marco Bijkerk

Prettig gesprek met een ervaren medewerker en een goede en juiste uitleg over wat er staat te gebeuren

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Bedankt voor de mooie review die je over ons hebt geschreven!

H. de Vries

Een echte vakspecialist die kennis van zaken heeft en dit enthousiast weet over te brengen. Kortom samen met mijn partner een heel leuk gesprek gehad en veel gelachen.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons bedrijf! We zijn erg blij om te horen dat u onze service als bijzonder prettig hebt ervaren en genoten heeft van het persoonlijke contact. Het... Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons bedrijf! We zijn erg blij om te horen dat u onze service als bijzonder prettig hebt ervaren en genoten heeft van het persoonlijke contact. Het is ons doel om klanten een warme en gastvrije ervaring te bieden, dus het is geweldig om te horen dat we hierin geslaagd zijn.

John Ootjers

Aardig, kundig en meedenkend

Dank voor uw review!

J.K. Kas

Wij zijn erg tevreden met de plaatsing van van onze nieuwe inloopdouche.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

bedankt voor uw positieve review.

Fam. van Andel

In drie dagen hebben twee zeer kundige en vriendelijk monteurs ons bad verwijderd en een nieuwe douche geplaatst. Wij zijn erg tevreden over het behaald resultaat.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Dank voor uw review! En veel doucheplezier!

Ab Mulder

Bijzonder prettig, gezellig, duidelijke uitleg en een zeer persoonlijk contact.

Eric Neven

Contact met verkoper was zeer goed!

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

We streven er altijd naar om duidelijke uitleg te geven en ervoor te zorgen dat onze klanten zich op hun gemak voelen tijdens ons contact. Uw positieve feedback bevestigt dat onze inspanningen... We streven er altijd naar om duidelijke uitleg te geven en ervoor te zorgen dat onze klanten zich op hun gemak voelen tijdens ons contact. Uw positieve feedback bevestigt dat onze inspanningen vruchten afwerpen en we zullen ons best blijven doen om deze hoge standaard te handhaven.

Dave vermeulen

Zeer vriendelijke en behulpzame man

Bedankt voor uw review!