1971 beoordelingen

1971 Reviews

Hilberink

De monteurs waren erg vriendelijk en netjes. Binnen 1 dag een compleet nieuwe inloopdouche geplaatst. Chapeau!

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Bedankt voor uw feedback!

H. van Wijk

Wij zijn erg blij met onze nieuwe badkamer. Top werk!

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Bedankt voor de mooie review die je over ons hebt geschreven. Het doet ons veel deugd om te horen dat onze dienstverlening aan jullie verwachtingen heeft voldaan en dat jullie tevreden zijn met onze... Bedankt voor de mooie review die je over ons hebt geschreven. Het doet ons veel deugd om te horen dat onze dienstverlening aan jullie verwachtingen heeft voldaan en dat jullie tevreden zijn met onze service.

Fam. Schuiling

Fijn bedrijf met leuk personeel

Dank voor uw review!

Mw.Ricky van Leeuwaarden

Vind dit lastig om al te beoordelen wat onze ervaring met comforsanitair , informatie alleen was prima

Dank voor uw review.

J.hertog

Het ontwerp van de badkamer ging prima.
Uitvoering : de firma zegt met eigen personeel te werken maar het zijn echt ZZP-ers!
Het resultaat :
Kleurverschil en slechte afwerking van...
Het ontwerp van de badkamer ging prima.
Het resultaat :
Kleurverschil en slechte afwerking van het kastje.
Soft closing van de la werkt niet.
De wandplaten van de douche ruimte hebben kleurverschil .
De vloer lijkt los te liggen.
De hoeveelheid warm water is onvoldoende , douche en wastafel kunnen niet tegelijk gebruikt worden, voor de ombouw was dit prima.
Verwarmingsplaat : niet goed.
Het plafond ziet er keurig uit , gedaan door een andere firma , maar wel 14 dagen na de werkzaamheden aan de badkamer , waardoor de elektrische bedrading de gehele tijd open en bloot lag , zeer gevaarlijk in een badkamer!
Contact met “ service afdeling “ onvoldoende , ze blijven vragen stellen en vragen aanvullende foto’s en filmpjes , eigenlijk dus alleen vertragen
Zelf terug bellen hebben ze nog nooit gedaan, laat staan dat er iemand is geweest om het op te nemen .

Met andere woorden geen enkel zicht op vooruitgang .
Wij hebben totaal 22000 euro uitgeven voor iets waar we enorm veel spijt van hebben

Nu , na drie weken , maar advies gevraagd aan de rechtsbijstandverzekering hoe verder.

Hennie kolkman

Prettig gesprek en duidelijke uitleg

Dank voor uw review!

Schlösser

Hadden de indruk met een zeer ervaren en deskundig iemand vandoen te hebben.

maria lenaerts

Zeer enthousiaste en duidelijke uitleg, nam zijn tijd.

Grad Geven

Prima uitleg gekregen

Fijn dat te horen!

Van Groen

Helaas niet tot zaken gekomen maar dat was niet door toedoen van uw vertegenwoordiger.Trad enthousiast en deskundig op en gaf goed advies.

Dank voor uw reactie!