Sharon Lauxen

Goede service. De kas kon helaas later dan de bedoeling geleverd worden, maar het contact daarover en de informatie gaandeweg was prima. Bovendien werd de betaling via Afterpay opgeschort en heeft... Goede service. De kas kon helaas later dan de bedoeling geleverd worden, maar het contact daarover en de informatie gaandeweg was prima. Bovendien werd de betaling via Afterpay opgeschort en heeft men de factuur zelf toegestuurd toen de kas alsnog geleverd werd. Prima service dus, en heel klantvriendelijk. Met de kas zelf ben ik heel blij!

Uw ervaring met Tuinkasdirect.nl:

Goede service en vriendelijk personeel.

W F G

Positief

Prima service en advies

Christiaan Buijk

Zeer positief

Uw ervaring met Tuinkasdirect.nl:

duidelijke informatie en snelle levering

Naaijer

Meedenken met de klant

Ad van Marrewijk

Bestelling ging vlot en levering was goed verpakt en op tijd geleverd. Wel een opmerking een paar onderdelen zoals schroeven en afwerk latjes zaten er niet bij.

Communicatie met aflevermoment

Jaap Tolenaars

Na bestelling problemen gehad met uitlevering, dit is door tuinkasdirect goed opgepakt en uiteindelijk na tevredenheid opgelost.

Uw ervaring met Tuinkasdirect.nl:

site is overzichtelijk en geeft goede informatie

Ronald Van Der Putten

Alles klopte

Op tijd

Heijster

Zeer positief

Snelle levering, kwaliteit

Petra schram

Niet best: kasje besteld, kwam met een missend scharnier en een deksel die half uit elkaar lag. Aangegeven dat ik erg teleurgesteld was vooral ook omdat het een kado was. Krijg daarop een heel ander... Niet best: kasje besteld, kwam met een missend scharnier en een deksel die half uit elkaar lag. Aangegeven dat ik erg teleurgesteld was vooral ook omdat het een kado was. Krijg daarop een heel ander scharnier opgestuurd wat dus niet paar bij de rest.

G Nolsen

Na slechte start, product was niet geleverd en ik met zoveel bewijzen moest komen en nog werd er gezegd nee het moet in dat pakket zitten. Werd het na mijn boze telefoon gesprek opgelost en bleek de... Na slechte start, product was niet geleverd en ik met zoveel bewijzen moest komen en nog werd er gezegd nee het moet in dat pakket zitten. Werd het na mijn boze telefoon gesprek opgelost en bleek de fout bij jullie zelf te zitten. Hierna werd het keurig opgelost en het product alsnog ontvangen.

Uitgebreid assortiment