Petra schram

Niet best: kasje besteld, kwam met een missend scharnier en een deksel die half uit elkaar lag. Aangegeven dat ik erg teleurgesteld was vooral ook omdat het een kado was. Krijg daarop een heel ander... Niet best: kasje besteld, kwam met een missend scharnier en een deksel die half uit elkaar lag. Aangegeven dat ik erg teleurgesteld was vooral ook omdat het een kado was. Krijg daarop een heel ander scharnier opgestuurd wat dus niet paar bij de rest.

G Nolsen

Na slechte start, product was niet geleverd en ik met zoveel bewijzen moest komen en nog werd er gezegd nee het moet in dat pakket zitten. Werd het na mijn boze telefoon gesprek opgelost en bleek de... Na slechte start, product was niet geleverd en ik met zoveel bewijzen moest komen en nog werd er gezegd nee het moet in dat pakket zitten. Werd het na mijn boze telefoon gesprek opgelost en bleek de fout bij jullie zelf te zitten. Hierna werd het keurig opgelost en het product alsnog ontvangen.

Uitgebreid assortiment

JH

Aanvankelijk verkeerde product opgestuurd. Daarna pas na geruime tijd het correcte product ontvangen.

Uw ervaring met Tuinkasdirect.nl:

Men stond mij vriendelijk te woord en maakte excuus voor de vergissing.

Johanvanommen

Prettige ervaring.

Uw ervaring met Tuinkasdirect.nl:

Duidelijke website, snelle levering.

Meindert giessen

...

Hake

Positieve indruk

Uw ervaring met Tuinkasdirect.nl:

overzichtelijk website en goede prijs verhouding met een snelle levering

Willy Bauweraerts

Prima service.

Uw ervaring met Tuinkasdirect.nl:

Goederen zijn geleverd zoals het moest. Vriendelijke correspondentie via mail.

Berendsen

Alleen maar goed

Uw ervaring met Tuinkasdirect.nl:

Afspraken werden prima nagekomen prima product