Johanne Hendriks Duinweg 85 1871ae Schoorl

Op afstand niet in te schatten. De bestelling is gedaan door Noviostores en de levering door TNT. De Corona tijd deed een groot beroep op ons geduld, maar daaraan kon u niets doen.

Zie boven.
Zie boven.
Zwak punt: wel een klacht over de aflevering: Bij de ronding van de kas zitten 5 kunststof platen. 3 ervan zijn mat en 2 doorzichtig. Een lelijk gezicht! We vragen ons af of dit kan worden gecorrigeerd? (5 doorzichtige platen)

jc wigman

Oke

geen op of aanmerking

G. J. van Elburg

Correcte afhandeling van de order, tijdstip van levering zoals beloofd

Tijdstip van levering

Rudolf Bouwman

Redelijk product, levering duurde lang, niet zoals toegezegd, communicatie met mij door drie verschillende bedrijven is verwarrend. bezorger behulpzaam. Product zeer ingewikkeld om in elkaar te... Redelijk product, levering duurde lang, niet zoals toegezegd, communicatie met mij door drie verschillende bedrijven is verwarrend. bezorger behulpzaam. Product zeer ingewikkeld om in elkaar te zetten. Ik heb er 4 dagen over gedaan. Uitleg is niet uitgebreid genoeg en de plaatjes zijn zwart, je ziet geen relief dus je weet niet wat boven of onder is en wat links of rechts moet.

prijs , "op voorraad"

Marion Raadsveld

Prima communicatie

Uw ervaring met Tuinkasdirect.nl:

goede, stevige materialen voor een goede prijs.

Ger

Denken met je mee, geven goede adviezen.

Uw ervaring met Tuinkasdirect.nl:

Leveren niet zo maar wat je besteld hebt maar kijken of het bij elkaar past.

Erik

De levering was keurig geregeld.
De kas valt ons kwalitatief erg tegen en de beschrijving is belabberd.

Goede levering

Roland Kokkeler

Super goede ervaring:
Ondanks kleine aflever hick up, toch heel erg positieve ervaring!! Zeer klantgericht en kordate afhandeling:top!

Levertijd zoals beloofd

Marcel Campen

Een kas die besteld werd met beoogde leverdatum half mei is na meerdere keren uitstellen nu verplaatst naar levering oktober. Hiermee komt de levertijd om 7 maanden ipv 6 - 8 weken. Ondanks dat er... Een kas die besteld werd met beoogde leverdatum half mei is na meerdere keren uitstellen nu verplaatst naar levering oktober. Hiermee komt de levertijd om 7 maanden ipv 6 - 8 weken. Ondanks dat er goede communicatie is en betalingen worden teruggestort heb ik de kas niet. Aan mijn zijde heeft dit tot veel extra werk en kosten geleid (vrij maken tuin en weer herbeplanten). Er is geen enkel voorstel tot compensatie gekomen. Mijn ervaring is dus slecht

Uw ervaring met Tuinkasdirect.nl:

je krijgt snel antwoord op vragen.

Stella Roodbeen

Ongekende topservice !!

Uw ervaring met Tuinkasdirect.nl:

Snelle reactie via mail en telefoon. Artikel was beschadigd. Ze hebben er alles aan gedaan om vervangende onderdelen op te sturen !