Veerman

Prima goede service enz

Goed bereikbaar prima hulp vriendelijk en prima kennis van zaken

Prima zoals t is

Jenny Veerman

Het voelt in deze zaak altijd alsof je op vakantie bent in Gran Canaria, Spanje. Heerlijke ontvangst, goede attentie, lekkere koffie, thee of iets anders. Uitstekend geholpen met onze aankoop.... Het voelt in deze zaak altijd alsof je op vakantie bent in Gran Canaria, Spanje. Heerlijke ontvangst, goede attentie, lekkere koffie, thee of iets anders. Uitstekend geholpen met onze aankoop. Daarna nog een speciale tour door de zaak met de eigenaar met oog voor de nabije toekomst. Wat kan je als klant nog meer verlangen 😀.

Top kwaliteitsproduct voor faire prijs. Expertise. Aandacht voor klant. Vriendelijkheid.

Ga zo door.

Therese Schaap-Schilder

Uitmuntend geholpen door Marcel Kras!

Schilder

Bij binnenkomst zeer vriendelijk ontvangen en uitstekend geholpen door Marcel.

Een heel goed advies.

Geen.

Romy

Hele fijne winkel. Medewerkers zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Nemen echt de tijd voor je en dringen je niks op.

Nemen de tijd, dringen je niks op.

Heb ik niet.

de Boer

Heel prettig geholpen

nee

Krista Boots

Goede service van verkoper Marcel: klantvriendelijk en deed veel moeite voor ons (haalde zelfs de bank uit elkaar om ons te laten zien hoe het er in twee delen uit zou zien).

Personeel

Tineke Timmerman

We werden erg goed geholpen door Marcel. Vrij gelaten als we zelf even wilden kijken en goed advies als we het nodig hadden.

Overzichtelijke showroom

Schilder