Sylvia Schilder

Prachtige winkel, fijn personeel.

Goede service

X

Peter Van Dijk

Enorm goed geholpen!

Nemen rustig de tijd om alles met je door te nemen. Ook meerdere keren als dat nodig is. Komen een hoop klanten, maar het is er gelukkig niet te druk.

Vooral zo door blijven gaan.

Dirk Zondervan

Zeer goed. Goede ontvangst en na 1 opmerking over onze wensen bracht Marcel ons direct naar de juiste bank. Snelle afhandeling daarna met een koppie en een zeer tevreden klant na 43 minuten weer... Zeer goed. Goede ontvangst en na 1 opmerking over onze wensen bracht Marcel ons direct naar de juiste bank. Snelle afhandeling daarna met een koppie en een zeer tevreden klant na 43 minuten weer huiswaarts.

Kennis van zaken. Juiste prijs kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijke medewerkers.

Koekje bij de koffie was niet helemaal vers

R.latdorp

Zo'n beetje 30 jaar klant daar,veel beter ga je niet tegenkomen.

Mooie zaak,mega mooie uitstraling.
Klantvriendelijk personeel met een hoop ervaring.
Mooie zaak,mega mooie uitstraling.
Klantvriendelijk personeel met een hoop ervaring.
Wij hebben daar een stylist onze woning op begane grond laten ontwerpen, we zijn super blij met het resultaat.

Ik zou het niet weten, meen ik echt hé

C.M.T van wissen

Leuke winkel en medewerkers, zijn niet opdringerig en denken goed met de klant mee.

Bets Beets

Was heel fijn om rond te lopen en wanneer je hulp nodig hebt dan was Marcel er voor ons!!

Waar je hulp bij nodig hebt is er iemand voor je . Geweldig

Niet ondekt

Henk en Thea Waal

Mooie winkel met een groot assortiment. Vakkundig personeel met veel aandacht voor de klant.

Vakkundig personeel en groot assortiment.

Bij een winkel met een dergelijke kwaliteit en uitstraling zou koffie niet in een kartonnen bekertje moeten worden aangeboden. Verder niets dan lof.

Tase

Netjes, overzichtelijk, ruim aanbod

Divers aanbod

In House

Zeer Goed

Klant vriendelijk goed geholpen door Ed.

Gebak bij de koffie. Geintje

R. Siemer

Top

Vriendelijk en deskundig personeel (Ed)