Annemarie

Vriendelijk personeel, behulpzaam en voor ouders een goede ruimte om te zitten/werken. De cappuccino en ook verse thee zijn van goede kwaliteit.
Al zou de muziek in het restaurant wat zachter...
Al zou de muziek in het restaurant wat zachter mogen staan.

Erica

Heel leuk en alles goed geregeld.
Heel leuk en alles goed geregeld.
Tijdens een kinderfeestje een medisch probleem maar het personeel was accuraat, behulpzaam en vriendelijk. Ook echt oog voor alle kinderen die op het feestje waren omdat ze erg geschrokken waren. Bedankt voor de goede zorgen ?

Joep

Het is een leuk park, alleen is het irritand dat er vaak kinderen heen en weer rennen zonder te kijken waar ze heen gaan.

Carla de Visser

Ik vond het erg slecht dat ik een code had voor 2e uur gratis en bij toegang moest ik ineens iets inleveren waardoor ik toch de volledige 2 uur moest betalen.
M'n zus en een vriendin hadden die...
M'n zus en een vriendin hadden die code ook gebruikt en hoefde niks in te leveren en kregen net 2e uur springen wel gratis

Platteschorre

Personeel bij trampolines schreeuwt tegen de kinderen. Dit schrok mijn kinderen af!