Plaisier

Lange wachttijden bij de bar. 1 toilet bij de dames, steenkoud in de hal.

Van hengst

Ik had een kinderfeest/ arrangement geboekt , ik had er eigenlijk meer van verwacht . De service op zich was goed . Maar had verwacht dat een werknemer meer / met de de kinderen iets zou doen ( een... Ik had een kinderfeest/ arrangement geboekt , ik had er eigenlijk meer van verwacht . De service op zich was goed . Maar had verwacht dat een werknemer meer / met de de kinderen iets zou doen ( een kleine workshop ofzo) nu hebben de kinderen een uur rond gerend .

Stefan

Op zich een leuke activiteit om te doen, alleen is er altijd wel iets wat kapot is of gesloten. Vorige keer het opblaaskussen defect , nu weer de voetbal "kooi" en de volleybal achtig gebied. Op zich een leuke activiteit om te doen, alleen is er altijd wel iets wat kapot is of gesloten. Vorige keer het opblaaskussen defect , nu weer de voetbal "kooi" en de volleybal achtig gebied.

Je betaald altijd het volledige tarief maar kan niet alles gebruiken.

Sarodjenie

Wij hebben online kaartjes besteld en afgerekend voor 120 minuten springen. We waren twintig minuten van te voren aanwezig, maar hebben zolang in de rij moeten staan. Dat onze tijd voor het springen... Wij hebben online kaartjes besteld en afgerekend voor 120 minuten springen. We waren twintig minuten van te voren aanwezig, maar hebben zolang in de rij moeten staan. Dat onze tijd voor het springen al was ingegaan. Bij binnenkomst bleken er geen sleutels aanwezig te zijn voor de kluisjes, waar moet je dan je waardevolle spullen laten? Er hangt wel een bordje dat jump xl niet aansprakelijk is voor eventueel diefstal. Moet je dan met al je waardevolle spullen gaan springen? Het is de 2e keer dat we bij jump xl spijkenisse zijn gaan springen, maar helaas was de springactiviteit met de airbag weer kapot. Dit was vorige keer ook al het geval, en mijn dochter verheugde zich hier het meeste op.

Tanja

Vriendelijke, attente en vrolijke medewerkers. Kinderen hebben het naar hun zin gegad.

Nvt

Op een zondagmiddag met 4 boys, wat een heerlijkheid te zien dat hygiene hier in een heel hoog vaandel staat en vriendelijkheid van de 2 heren welke ah werk waren. Dit in tegenstelling tot vele... Op een zondagmiddag met 4 boys, wat een heerlijkheid te zien dat hygiene hier in een heel hoog vaandel staat en vriendelijkheid van de 2 heren welke ah werk waren. Dit in tegenstelling tot vele andere jump xl's.
Zeker een aanrader deze locatie.

Ana

Onbeschoft personeel, vieze niet opgeruimde tafels 1,5 uur lang