Jp Barnhoorn

Jump xl is een prachtig park waar je uit je dak kunt gaan. Echter waren wij op het mini jump uur. Onze kinderen zijn 2.5 en 3.5 jaar. Er waren vele kinderen ouder dan 6jaar die overal kris kras... Jump xl is een prachtig park waar je uit je dak kunt gaan. Echter waren wij op het mini jump uur. Onze kinderen zijn 2.5 en 3.5 jaar. Er waren vele kinderen ouder dan 6jaar die overal kris kras doorheen rende en ons meisje van 3. 5jaar omver liepen binnen de eerste 3minuten. Ze had vervolgens erge last van haar knie. De toezichthoudster stond erbij en keek ernaar. Het jongetje of de ouders hiervan zijn niet aangesproken. Ouders van deze rond rennende kinderen waren ook niet in het park te vinden. (wat volgens de regels wel de afspraak is) . Na het melden hiervan wel 1 vrijkaartje gehad, maar wel een gemiste kans voor onze kinderen om samen te springen. Op hetzelfde tijdstip ook een kindje per ambulance afgevoerd. Het is uiteraard verantwoordelijkheid van ons als ouders, maar wij hebben natuurlijk andere ouders en kinderen niet in de hand en daar zouden jullie zorg voor moeten dragen.

Rilana

Personeel is heel vriendelijk, maar maakt nog wel veel fouten. Op beleefdheid, vriendelijkheid en service allemaal top. Maar werken niet efficiënt. Worden veel fouten gemaakt. lijkt alsof ze de... Personeel is heel vriendelijk, maar maakt nog wel veel fouten. Op beleefdheid, vriendelijkheid en service allemaal top. Maar werken niet efficiënt. Worden veel fouten gemaakt. lijkt alsof ze de helft van de tijd bezig zijn met het blussen van brandjes.

Ruijs

Op rustige moment is het een veilige uitlaatklep. Helaas is het ook vaak te vol en houd ik als ouder mijn hart vast dat er geen ongelukken gebeuren.

MvD

De hygiëne laat een beetje te wensen over.
Vreselijk vieze toiletten!
2 toiletten in het gehele gebouw! En super smerig!

Kyan de Bruin

Vriendelijke hulp (Sylvia) en gastvrijheid

M. Blonk

We konden vrij last minute terecht, doordat we met het kinderfeestje iets buiten zouden gaan doen, maar dat kon niet doorgaan vanwege slecht weer. Heel vriendelijk geholpen aan de telefoon en het... We konden vrij last minute terecht, doordat we met het kinderfeestje iets buiten zouden gaan doen, maar dat kon niet doorgaan vanwege slecht weer. Heel vriendelijk geholpen aan de telefoon en het personeel was ook heel behulpzaam en vriendelijk tijdens het feestje. De meiden hebben zo toch nog een heel leuk feestje gehad! Bedankt!

Cihat sabah

Springen op de trampoline geeft je een gevoel van vrijheid, leuke uitstapje met de kids