Pamela Snaaijer

Slechte communicatie inverband personeel, rommelig, geen sfeer, te weinig personeel waardoor dus dingen fout gingen.

Beste Pamela,
Beste Pamela,
Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

marleen

Te druk in de vakantie

Beste Marleen,
Beste Marleen,
Bedankt voor je review. Wat jammer dat jouw bezoek niet helemaal naar verwachting is gelopen. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. Wij hopen dat een volgend bezoek wel naar wens zal verlopen.

Jose

Mijn zoon is gisteren na 20 min gevallen tot huilende toe. Medewerker vroeg om icepack en kreeg die ook. Na tijd ging het echt niet en zijn we eerder vertrokken. Gaf icepack terug en zei het gaat... Mijn zoon is gisteren na 20 min gevallen tot huilende toe. Medewerker vroeg om icepack en kreeg die ook. Na tijd ging het echt niet en zijn we eerder vertrokken. Gaf icepack terug en zei het gaat toch niet en vind het jammer dat er geen tegemoetkoming kwam aangezien ik voor 2 uur betaald

Beste Jose,
Beste Jose,
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over je bezoek. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren.

Sluimer

Op zich is het gedeelte waar de trampolines zijn redelijk op orde maar de gelegenheid waar de bar is is ronduit onder de maat... Soort rapmuziek welke iedereen op de zenuwen werkt plus volume zeer... Op zich is het gedeelte waar de trampolines zijn redelijk op orde maar de gelegenheid waar de bar is is ronduit onder de maat... Soort rapmuziek welke iedereen op de zenuwen werkt plus volume zeer hard. De wc's zijn oud en vuil, zeep op, papier op... Mensen die in en uit lopen om direct achter een buiten deur te gaan staan roken, bij deur open en dicht dikke gore sigarettenwalmen naar binnen. Digitale zuilen waar je wat kan bestellen werken niet, waarschijnlijk door personeelstekort. Achter de bar één meisje en in de keuken ook één persoon die het niet bij kan houden. Wel honderden kinderen en ouders over de vloer maar geen fatsoenlijke voorzieningen helaas.

Reactie Jump-XL Spijkenisse:

Bedankt voor je beoordeling! We vinden het erg jammer om te lezen dat je bezoek niet naar wens was. Onze excuses voor het ongemak. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze... Bedankt voor je beoordeling! We vinden het erg jammer om te lezen dat je bezoek niet naar wens was. Onze excuses voor het ongemak. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Marloes

Te weinig parkeergelegenheid, bizar druk om iets te bestellen. Tosti lauw. Chagrijnig personeel.

Beste Marloes,
Beste Marloes,

Bas

Mooie jumpbaan, goede begeleiding, kinderen hebben zich 2 uur vermaakt.

Alésia

Omdat het te druk was, sommige kinderen hielden zich niet aan de regels. Ouderen liepen met schoenen over de trampolines

Beste Alésia,
Beste Alésia,

Kimberly

Muziek staat keihard … in de zaal snap ik dat nog maar niet waar je een kopje koffie drinkt… en vooral de texten in de muziek over cocks en Dicks wordt niet echt gewaardeerd met een Engels sprekende... Muziek staat keihard … in de zaal snap ik dat nog maar niet waar je een kopje koffie drinkt… en vooral de texten in de muziek over cocks en Dicks wordt niet echt gewaardeerd met een Engels sprekende dochter.

De toiletten waren erg vies en stonk enorm echt te vies voor woorden.

Er werd geen servies van de tafel gehaald laat staan een schoon doekje alles plakte.
Hele stapels servies op andere tafels.

Er mist duidelijk leidingschap over dit jonge team.
Die vooral door de jongens snel afgeleid werden door de tieners die aanwezig waren .

1 jongen deed een poging tot stofzuigen maar dat was een druppel op een gloeiende plaat.

Beste Kimberly,
Beste Kimberly,
Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling. We vinden het erg jammer dat je geen goede ervaring met ons hebt gehad. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je ons erover hebt geïnformeerd. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wij hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.