Paul

Vlotte service met ruimte voor afwijkende levertijden. Alles volgens afspraak. Gewoon top.

Communicatie

Rik

UItstekende service en producten!!

1. Mooie producten (plissé deur rolhor) en screens
2. vlotte en kundige montage

Ton Spruit

Pas 2 rolluiken gekocht bij Solana

goede website duidelijk en goede levering minpuntje er zat geen duidelijke PDF bij met de gebruiksaanwijzing voor de solar inbedrijfstelling van de rolluiken dat was wel even puzzelen

Linda

Goede service!

Kwaliteit

Carlijn

Erg goed. Goede kwaliteit geluidswerende gordijnen. Enige nadeel is de beperkte informatie over de levertijd. We hadden een week datum gekregen. Echter werd deze niet in die week geleverd en heb ik... Erg goed. Goede kwaliteit geluidswerende gordijnen. Enige nadeel is de beperkte informatie over de levertijd. We hadden een week datum gekregen. Echter werd deze niet in die week geleverd en heb ik er zelf achteraan moeten bellen. Daar werd ik overigens zeer behulpzaam te woord gestaan!

Marlies

Heel goed. Het aanvragen van keurstalen ging makkelijk en deze werden keurig aangeleverd. Ook het plaatsen van de bestellen ging vlekkeloos. Het rolgordijn was met zorg ingepakt en het monteren ging... Heel goed. Het aanvragen van keurstalen ging makkelijk en deze werden keurig aangeleverd. Ook het plaatsen van de bestellen ging vlekkeloos. Het rolgordijn was met zorg ingepakt en het monteren ging allemaal prima.
Het enige minpuntje is eigenlijk dat ik een bevestigingsmail kreeg waarin stond dat de bestelling zou worden verzonden, maar dat ik vervolgens mijn bestelling niet kon volgen. Ik had dus geen idee wanneer het geleverd zou worden. Gelukkig was ik toevallig thuis toen er ineens aangebeld werd, maar het was vervelend geweest als dat niet zo was. Ik weet echter niet of dit bij Solano ligt of bij de bezorgdienst.

Goed verzorgd allemaal.

Vermeer

Geleverde horren slordig afgewerkt, 3 van de 8 retour omdat ze bij levering verbogen waren.

Frans

Prima geregeld, afspraken worden nagekomen, dus 10+

Goede medewerking, bij bijzondere omstandigheden

Martin Schreyen

Het geleverde product was ok.
De pakjesdienst was minder.
Het geleverde product was ok.
De pakjesdienst was minder.
Net pakket werd eerst aangeboden in een andere gemeente met zelfde straat en nr. Hierdoor had het pakket een week vertraging na wat heen- en weer mailen en bellen.

Rita

Superfijn bedrijf, een echte aanrader

Klantvriendelijkheid, prachtige producten , goede kwaliteit/ prijsverhouding, zo kan ik nog wel doorgaan maar dit is een topbedrijf en ik zou zeggen gewoon doen.