Vermeer

Geleverde horren slordig afgewerkt, 3 van de 8 retour omdat ze bij levering verbogen waren.

Frans

Prima geregeld, afspraken worden nagekomen, dus 10+

Goede medewerking, bij bijzondere omstandigheden

Martin Schreyen

Het geleverde product was ok.
De pakjesdienst was minder.
Het geleverde product was ok.
De pakjesdienst was minder.
Net pakket werd eerst aangeboden in een andere gemeente met zelfde straat en nr. Hierdoor had het pakket een week vertraging na wat heen- en weer mailen en bellen.

Rita

Superfijn bedrijf, een echte aanrader

Klantvriendelijkheid, prachtige producten , goede kwaliteit/ prijsverhouding, zo kan ik nog wel doorgaan maar dit is een topbedrijf en ik zou zeggen gewoon doen.

van helmont

Solano heeft een gordijn, een rolgordijn en een jaloezie geleverd en gemonteerd. Gordijn en rolgordijn waren snel geplaatst, alleen de bevestiging van het rolgordijn op een afgerond kozijn leverde... Solano heeft een gordijn, een rolgordijn en een jaloezie geleverd en gemonteerd. Gordijn en rolgordijn waren snel geplaatst, alleen de bevestiging van het rolgordijn op een afgerond kozijn leverde wat problemen op. Uiteindelijk is het allemaal gelukt. We zijn tevreden over het voorbereidend gesprek om de gewenste types te kiezen, over het nakomen van de planning, en over de vakkundige montage.

Advies, nakomen planning, installatie.

MR

Zeer klantvriendelijk

Komt afspraken na.

Berg Van Den Johan van den

Zeer goed, snel en een persoonlijke aanpak.
Ze denken met je mee

Vakkundig, betaalbaar, snel maar vooral het nakomen. Van afspraken

J. Postma

Uitstekend

maatwerk

A.L.Pater

Goede afhandeling en levertijd

Correcte afspraken en keurige aflevering

D. Bos

Ik heb al vaker producten bij Solano gekocht en het is en blijft goed. Vriendelijke mensen en denken met je mee.

Goede kwaliteit tegen een zeer betaalbare prijs