Stippie

Ik ben al meer dan 40 jaar klant bij Schoonderbeek. Op Internet worden op verschillende websites dezelfde producten soms goedkoper aangeboden. Toch kies ik daar meestal niet voor omdat ik service en... Ik ben al meer dan 40 jaar klant bij Schoonderbeek. Op Internet worden op verschillende websites dezelfde producten soms goedkoper aangeboden. Toch kies ik daar meestal niet voor omdat ik service en kennis over het product belangrijk vind. En dat maak Schoonderbeek volledig waar. Ook klachten worden serieus genomen en correct en klantvriendelijk afgehandeld. Schoonderbeek is zuinig op zijn klanten en dat is voor mij tegenwoordig veel waard.

Was wel haastig bezig, en kon niet de oplossing vinden,en zodoende werd gezegd,
bel jansen uit noordwijkerhout en die kunnen komen met spoed.
die heeft ook de oplossing gevonden.

Ronald Geskus

Goed en vlot geholpen.

Jan Hein Braam

Goede zaak met uitstekende monteurs en service

Harry

Prima geholpen en geadviseerd

Rob Koning

Heel erg goed, goede informatie om keuze te maken voor aan te schaffen product, snelle en adequate reactie op vragen via de mail, deskundige monteurs die inbouw koel-vriescombinatie hebben... Heel erg goed, goede informatie om keuze te maken voor aan te schaffen product, snelle en adequate reactie op vragen via de mail, deskundige monteurs die inbouw koel-vriescombinatie hebben geplaatst, niets dan lof.

Wim

Het contact kwam traag op gang, mede door n paar moeilijke vragen van onze kant. Toen de keuze gemaakt was na goede adviezen liep het snel en alles is tot volle tevredenheid geïnstalleerd.

Marianne

Vakkundig geholpen in de winkel en de installatie van wasmachine en droger was al net zo vakkundig.

J. Pijpers

Prima service