Familie de Keulenaar; Bennebroek

De mensen van Electro World Schoonderbeek denken met je mee. Ze precenteren alternatieven. En leveren op maat, niet alleen wat artikelen betreft maar ook budgetair. Al lof voor EWSchoonderbeek... De mensen van Electro World Schoonderbeek denken met je mee. Ze precenteren alternatieven. En leveren op maat, niet alleen wat artikelen betreft maar ook budgetair. Al lof voor EWSchoonderbeek hillegom.

B. J. van der Weg

Goede en snelle service

Aarsen

Vriendelijk en behulpzaam

P..W.

We hebben een heel goede ervaring met dit bedrijf i.v.m. de aankoop van een nieuwe vaatwasser. Goed geïnformeerd en de installatie is ook perfect gebeurd.

Mr.P.J.M.van den Brink

Uitstekende en snelle service/installatie

Piet Prins

De persoonlijke service en vakmanschap is de hoofdreden om de
Afgelopen 50 jaar bij Schoonderbeek alles te kopen

Wat een fantastische service. Ik had mijn tv overal kunnen kopen maar nergens hebben ze zo met me meegedacht. Het service team wat de tv kwam installeren was top. Alles werd uitgelegd en fantastisch... Wat een fantastische service. Ik had mijn tv overal kunnen kopen maar nergens hebben ze zo met me meegedacht. Het service team wat de tv kwam installeren was top. Alles werd uitgelegd en fantastisch geïnstalleerd. Je kunt misschien 50 euro goedkoper bij een landelijke online keten kopen? Ik ga voortaan weer lokaal naar Schoonderbeek.

Harry de vries, bennebroek

Zoals gebruikelijk prima service, we schrokken alleen van de rekening

Alex

Goed advies en luisteren naar de klant.
Altijd nadien tevreden met hetgeen is gekocht

J. K.

Je wordt vriendelijk te woord gestaan en denken met je mee