jaap bouman

ja zeer netjes geholpen

nee

Goede ervaring . Snel reageren en vriendelijk

service en monteurs

Goede uitleg en er wordt aandacht aan de personen besteed

Ze leveren goede vakmensen om de keuken te plaatsen

J.C Rozenbrand

Goed overleg tussen klant en Reddy Keukens,denken mee met de klant.

Zeer goede keukenmonteur, werkt netjes is vakbekwaan.

Nee.

Mp v Wijgerden

Wij hebben een goede ervaring met het bedrijf v.w.b de aankoop van de keuken

Kleine platte organisatie wat de communicatie ten goede komt met het maken van afspraken en service verlening

Verbeterpunten of tips?

Wellicht in de toekomst een testopstelling voor bijvoorbeeld kookplaten met afbuiging zodat de functionaliteit door de koper getest kan worden

A Arendse

Gemoedelijke gezellige sfeer, goed advies en alles top geregeld

Fam. v Zon

Levering was geheel volgens afspraak uitgevoerd. Fijn bedrijf om mee samen te werken, één contactpersoon die alles voor je regelt en meedenkt in oplossingen. Plaatsing van de keuken hebben we door... Levering was geheel volgens afspraak uitgevoerd. Fijn bedrijf om mee samen te werken, één contactpersoon die alles voor je regelt en meedenkt in oplossingen. Plaatsing van de keuken hebben we door een aannemer laten doen. Wij hebben een prachtige keuken en zijn erg tevreden over het eindresultaat.

W. Honcoop

Al lang op zoek naar een andere keuken maar wel voor een leuke betaalbare prijs. Ik had zelf wel een ontwerp in mijn hoofd dus moest even kijken of dit uitgevoerd kon worden. En dit is gelukt.... Al lang op zoek naar een andere keuken maar wel voor een leuke betaalbare prijs. Ik had zelf wel een ontwerp in mijn hoofd dus moest even kijken of dit uitgevoerd kon worden. En dit is gelukt. Helaas bleek de levering niet helemaal te gaan zoals je zou willen, maar onwijs goed opgepakt door het team van Reddy Keukens Veen. Ondanks dat ik hierdoor te maken kreeg met een dubbele levertijd ben ik super tevreden met het eindresultaat. Hier blijkt dus wel dat service hoog in het vaandel staat en dat hierdoor de teleurstelling snel naar de achtergrond verdwijnt. Dank je wel team Reddy Keukens Veen