Reddy Veen

Behulpzaam en een goede verkoop en moteur

Nuets

S.Coester

Via google ben ik bij Reddy keukens te recht gekomen en met verkoper Marijn had ik direct goed contact. I.v.m een kanker traject kon ik niet altijd naar de winkel komen, maar ook telefonisch en via... Via google ben ik bij Reddy keukens te recht gekomen en met verkoper Marijn had ik direct goed contact. I.v.m een kanker traject kon ik niet altijd naar de winkel komen, maar ook telefonisch en via mail kwamen wij een heel eind. Er werd meegedacht en snel gereageerd. Ik ben zeer tevreden over de verkoop, keuken en montage van Jos. Bedankt!

Meedenken financieel en creatief en reageren snel en goed.

Verbeterpunten of tips?

De getallen op de leiding tekeningen zijn niet gelijk overzichtelijk.

Familie Schouwenburg

Geweldig advies en een transparante prijs.

Alles!

R. van den Heuvel

Wij hebben een nieuwe keuken besteld bij dit bedrijf en zijn daarbij zeer vriendelijk en kundig ondersteund door de verkoper. De keuken is keurig binnen de afgesproken tijd geleverd en enkel... Wij hebben een nieuwe keuken besteld bij dit bedrijf en zijn daarbij zeer vriendelijk en kundig ondersteund door de verkoper. De keuken is keurig binnen de afgesproken tijd geleverd en enkel kleinigheidjes zijn snel opgepakt. Kortom: we zijn zeer tevreden over deze aankoop.

Kennis van zaken, flexibel meebewegen in wensen, nakomen van afspraken.

Verbeterpunten of tips?

Klein nadeel is dat dit bedrijf op maandag gesloten en niet telefonisch bereikbaar is.

Ewald van der Veer

Goed advies, reele en duidelijke prijs, meedenkend en zeker niet opdringerig, problemen adequaat oplossen, vriendelijk en afspraken nakomen, echt top!

Duidelijke reele prijs, deskundig, punktueel.

Verbeterpunten of tips?

Communicatie tussen reddy keukens en aannemer optimaliseren.

De keuken is er nog niet.....

Als je geholpen wordt , wordt je niet al te veel gestoord door andere bezoekers.

Verbeterpunten of tips?

Ik mistte dat er niet op een ergonomische manier gekeken werd naar de inrichting van de keuken.

de Graaff.

Wij hebben prettig zaken gedaan, veel uitleg gehad en veel gezien.

Alles kunnen bekijken.

Geen.

Niets op aan te merken, klant vriendelijk behulpzaam , vakkundig en schenken goede koffie

Begrip , aandacht en meedenken

Da van wordragen

Erg goed

Dacht goed mee in de situatie
En had goede argumenten voor alternatieven

Eigenlijk niet keurig netjes geholpen
En had er een heel goed gevoel
Bij met de prijs kwaliteit verhouding
In de eerste afspraak n keuken getekend helemaal naar mijn wensen en gelijk...
Eigenlijk niet keurig netjes geholpen
En had er een heel goed gevoel
Bij met de prijs kwaliteit verhouding
In de eerste afspraak n keuken getekend helemaal naar mijn wensen en gelijk gekocht helemaal top ben beniewd als die gezet wordt

Ton van der Geld

Goed advies. Eerlijke prijs.

Vertrouwd gevoel.

Nvt