Drost

Heel goede ervaringen. Deskundig advies. Goede antwoorden op mijn vragen.

Goed advies

John Aarts

Geweldige service

Goede prijs kwaliteit, goede adviezen en erg goede after sales/service

Uitstraling van de showroom

Kant Elshout

Goed geholpen

Eerlijke prijs

van Deutekom

Prima! Deskundig advies gekregen van Marijn, hij heeft goed met ons meegedacht, geadviseerd en veel geduld gehad :). Ook monteur Jos heeft heel goed werk verricht. Toppers!

Goed op de hoogte gebracht van alle mogelijkheden, soorten apparatuur, voordelen van bepaalde apparatuur, enz.

Op dit moment geen.

Vonk

Goed geholpen en goed advies

Service heel goed

Verbeterpunten of tips?

Probeer zo te denken als of het een keuken voor je eigen is
Met montage wat preciezer werken

Marianne Rechters

Al jaren vaste klant,en niet zomaar.

Vakmanschap

Sorry,geen

nvt

Goede ervaring. luisteren naar de klant zijn wensen.

Goed luistern naar de wensen van de klant.

Verbeterpunten of tips?

Misschien duidelijk aangeven wat er wel en niet gedaan moet worden bij de voorbereiding en dan bedoel ik afvoer wel of niet in de vloer ivm pootjes onder de keuken scheelt de klant hoop werk en kosten

Anne-Co van der Meer

Wij hebben het gesprek met Marijn als heel erg prettig ervaren. Hij nam de tijd voor ons. Het inmeten kwam hij ook zelf doen. Top!

Rustig, meedenkend

nvt

Ad Vos

Het fijne van dit bedrijf is dat je er zo vaak binnen kunt lopen als je wil zonder meteen overvallen te worden door een opdringerige verkoper. Kijk en vergelijk zelf zo vaak je wil en heb je een... Het fijne van dit bedrijf is dat je er zo vaak binnen kunt lopen als je wil zonder meteen overvallen te worden door een opdringerige verkoper. Kijk en vergelijk zelf zo vaak je wil en heb je een vraag dan zal deze, als er de mogelijkheid is, worden beantwoord.
Ben je zover dat je meer wil, dan maak je een afspraak en heeft de verkoper alle tijd voor jou!
Zeer deskundig advies, echt meedenken bekijken, adviseren en schuiven tot een offerte/tekening ontstaat zoals jij die wilt hebben, met een keuken geheel naar eigen keuze en wensen. Je loopt met een complete (keurige) offerte de deur uit en gaat het thuis nog eens rustig bekijken zonder achter de broek te worden gezeten door de verkoper, want die wacht geduldig of en zoja wanneer je terug komt! SUPER!

Zeer goed advies, duidelijke en goede afspraken waar je van op aan kan.
Een keurige, duidelijke en overzichtelijke offerte en bij akkoord een goed gemaatvoerde tekening.
Tijdige voor...
Zeer goed advies, duidelijke en goede afspraken waar je van op aan kan.
Tijdige voor aangekondigde levering en een super monteur!

Verbeterpunten of tips?

Ik kan ze niet bedenken!
Reddy Veen heeft het goed voor elkaar!

P Goossens

Professioneel weten waar ze over praten

luisteren erg goed naar de wensen van de klant en dringen niets op

koffie kan beter