Sander

Prima hulp bij het uitzoeken van een bank voor in onze woonkamer. Er was aandacht voor maatwerk, top!

T.Visscher-Westendorp

Heel leuk en goed , ruime sortering

Margreet van de Vaate

In winkel prima geholpen. Levering door Vos Logistic verliep minder goed, zelf twee weken later moeten bellen om leverdatum af te spreken en verkeerde maat dopjes zat er bij voor de stoelen

Reactie Pronto Wonen Zwolle:

Beste Margreet,
Bedankt voor het achterlaten van de beoordeling. Vervelend dat de levering in uw geval langer op zich heeft laten wachten dan u van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor....
Beste Margreet,
Wij hopen dat u inmiddels de juiste dopjes heeft ontvangen, mocht dit niet het geval zijn horen wij het graag.
Timon
Pronto Wonen Zwolle

Boze meneer

Slechte communicatie naar de klant en intern.

Reactie Pronto Wonen Zwolle:

Geachte heer Mulder,
Geachte heer Mulder,
Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Vervelend om te lezen dat u de communicatie niet naar volle tevredenheid heeft ervaren. Graag horen wij van u wat er in uw geval niet naar wens is verlopen om onze service te verbeteren.
Timon
Pronto Wonen Zwolle

A.Timmerman

Duidelijke site, redelijke prijzen, goede kwaliteit meubel, duidelijke communicatie

A. Jacobs

Bestelling keurig netjes afgeleverd

Henk

Na kundig advies, 's avonds, snel keukenstoelen uitgezocht. We hadden haast. Stoelen konden volgende morgen worden afgehaald. Snel en top geregeld.

Schreur

Super behulpzaam en een goede uitleg van materialen. Heel erg netjes geholpen.