Daniëlle Liefers

Zeer goede service en mooie meubels voor een goede prijs

Iris Holsappel

Erg fijn, fijne winkel, fijn en vriendelijk personeel

Anna Talen

Mijn ervaring met Pronto Zwolle is goed! Ik ben geholpen door een aardige jonge meid, waar ik goed advies van kreeg! Hierdoor heb ik een dressoirkast, eetkamerstoelen en een tv meubel gekocht! Bij... Mijn ervaring met Pronto Zwolle is goed! Ik ben geholpen door een aardige jonge meid, waar ik goed advies van kreeg! Hierdoor heb ik een dressoirkast, eetkamerstoelen en een tv meubel gekocht! Bij het ophalen van de meubelen brachten een paar sterke jongens de meubels in de bus, top service.

Mulder

Fijn bedrijf, goede service en de communicatie verloopt heel snel.

Jansen

Zeer goed! Ook naar levering van een beschadigd meubel zeer goede service geleverd !

Cristina van Petersen

Alles goed geregeld

Jan

Bijna perfect. Er was beetje verwarring over de levertijd van mijn bestelling. In de winkel gaven ze aan twee week en ik zou week van te voren bellen als ik ze op kwam halen. Toen heb ik gebeld paar... Bijna perfect. Er was beetje verwarring over de levertijd van mijn bestelling. In de winkel gaven ze aan twee week en ik zou week van te voren bellen als ik ze op kwam halen. Toen heb ik gebeld paar dagen later voor bevestiging en toen zeiden ze dat de levertijd zes week is. Toen afgesproken dat zij zouden bellen als de bestelling binnen was. Paar dagen later werd ik gebeld dat de bestelling binnen was. Dus eigenlijk niks te klagen, maar klein puntje.

Jan

Benschop

Vriendelijk en zeer goed geholpen in de winkel