Frank

Keurig door Mirte geholpen bij het samenstellen van mijn bank. De bank was zelfs een maand eerder dan verwachte levertijd gereed, dit was een mooie verrassing. De gratis leenbus service was een... Keurig door Mirte geholpen bij het samenstellen van mijn bank. De bank was zelfs een maand eerder dan verwachte levertijd gereed, dit was een mooie verrassing. De gratis leenbus service was een perfecte oplossing om +/- €60,- aan leverkosten te besparen. Bank zelf is van uitstekende kwaliteit en was precies wat ik zocht en een stuk goedkoper dan andere meubelwinkels.

M van enkhuijzen

Alle afspraken nagekomen Netjes en vriendelijk geholpen. En super blij met mijn bankstel.

Astrid Op de woerd

Slecht!

Reactie Pronto Wonen Zwolle:

Beste Astrid,
Beste Astrid,
Vervelend om te lezen dat de door u gekozen houtsoort van het krukje niet bevalt. Omdat het krukje gemaakt is van gerecycled teakhout zitten er bij deze serie altijd diverse noesten in het hout en zijn de bladen niet glad geschuurd, dit zorgt voor de charme van het product.
Mochten we verder nog iets kunnen betekenen of als u nog vragen heeft helpen wij u hier graag bij.
Timon
Pronto Wonen Zwolle

Klaassen

Erg slecht

Reactie Pronto Wonen Zwolle:

Geachte heer / mevrouw Klaassen,
Geachte heer / mevrouw Klaassen,
Vervelend om te lezen dat één van de twee relaxfauteuils die u heeft besteld niet naar behoren werkte bij levering. Gelukkig is er binnen een week een nieuwe motor gebracht om het probleem te verhelpen,
Graag hoor ik van u waar u nog niet tevreden over bent zodat wij dit voor u kunnen oplossen.
Timon
Pronto Wonen Zwolle

Elma

Prettige winkel met veel keuze. Personeel dat goed op de hoogte is van eigen producten, fijn meedenkt en alle tijd neemt. Goede uitleg en service ook qua ophaal mogelijkheden.

Marije

Super! De hulp in de winkel was top, de bank werd eerder dan gepland geleverd, de bus stond klaar en de bank zit heerlijk. Dank!

Emiel

Fijn. Vriendelijk personeel en erg mooie meubels voor een goede prijs. Service is duidelijk, eerlijk en kwalitatief.

Steenbergen

Snel en vlot geholpen, nadat ik telefonisch contact op had genomen n.a.v. een aanbieding in de folder.