De Goede

Vriedelijkheid

Laura

Uitsteken geholpen door Henk. We hebben een mooie bank uitgezocht. Door goed en eerlijk advies door de verkoper zijn we tot koop toe gegaan. Ga zo door.

Zeer kundige verkoper met veel vakkennis

Reactie Pronto Wonen Vlaardingen:

Hi Laura,
Bedankt dat je Henk via deze weg nog even extra in de spotlight zet!
Hi Laura,
Bedankt dat je Henk via deze weg nog even extra in de spotlight zet!
We zijn ook erg blij dat hij deel uitmaakt van ons team. Leuk dat we je mochten helpen met het uitkiezen van de perfecte bank en we hopen dat hij binnenkort mooi in de woonkamer zal staan 😊
~Team Pronto Wonen Vlaardingen online

Eva Krivankova

Geweldig

Zeer goed geholpen door Henk en Vincent. Mooie winkel waar we werden overdonderd door de leuke accesoires

Reactie Pronto Wonen Vlaardingen:

Hi Eva!
Bedankt voor het delen van je positieve winkelervaring waar je helemaal naar wens geholpen bent door onze enthousiaste adviseurs!
Wie weet tot ziens 😊
~Team Pronto Wonen...
Hi Eva!
Wie weet tot ziens 😊
~Team Pronto Wonen Vlaardingen online

Wim Mulder

Afgelopen zondag ons nieuwe interieur hier besteld. Je wordt heel vriendelijk geholpen, echt alle tijd voor je. 3 keer naar iets kijken, geen probleem hoor. Ook de vakkennis en adviezen zijn super.... Afgelopen zondag ons nieuwe interieur hier besteld. Je wordt heel vriendelijk geholpen, echt alle tijd voor je. 3 keer naar iets kijken, geen probleem hoor. Ook de vakkennis en adviezen zijn super. Ik weet niet hoe het in andere Pronto filialen gaat, maar deze in Vlaardingen is echt super.

Je wordt bij binnenkomst niet meteen op je nek gesprongen. Je kan rustig rondkijken naar je interesse en vragen stellen.

Blijf lekker zo doorgaan.

Fam. Koorneef

Vriendelijke ontvangst, servicegericht, leuk assortiment en deskundig geholpen door Jessica en eigenlijk alle medewerkers daar. Ze nemen alle tijd voor je. Het was gewoon een gezellige ervaring en... Vriendelijke ontvangst, servicegericht, leuk assortiment en deskundig geholpen door Jessica en eigenlijk alle medewerkers daar. Ze nemen alle tijd voor je. Het was gewoon een gezellige ervaring en we zijn goed geslaagd. Hier kunnen vele ondernemers een voorbeeld aan nemen.

Vriendelijke mensen, deskundig, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ga zo door.