Maartje & Megan

We zijn door Vincent ontzettend goed geholpen! Nadat we de bank in de showroom zagen heeft hij met zijn enthousiasme ons geholpen de juiste kleur te kiezen die zou matchen met de stoelen. Daarbij... We zijn door Vincent ontzettend goed geholpen! Nadat we de bank in de showroom zagen heeft hij met zijn enthousiasme ons geholpen de juiste kleur te kiezen die zou matchen met de stoelen. Daarbij kregen we eerlijk advies en werd er goed geluisterd naar onze wensen. Alle informatie is duidelijk verteld en we zijn super tevreden over het eindresultaat!

Ideaal dat bij onze bank van alles mogelijk was in het samenstellen van de elementen. Ook was het heel fijn dat we door de verkoper opnieuw herkend werden en hij nog herinnerde voor welke bank we... Ideaal dat bij onze bank van alles mogelijk was in het samenstellen van de elementen. Ook was het heel fijn dat we door de verkoper opnieuw herkend werden en hij nog herinnerde voor welke bank we kwamen, zodat het advies persoonlijker werd.

Enige verbeterpuntje is dat na de aanbetaling het mailtje wanneer de bank klaar stond, van een wat onbekend mailadres kwam. Tevens konden ze in de winkel hier uitleg over geven en konden we daar ter... Enige verbeterpuntje is dat na de aanbetaling het mailtje wanneer de bank klaar stond, van een wat onbekend mailadres kwam. Tevens konden ze in de winkel hier uitleg over geven en konden we daar ter plaatse afrekenen. Voor een volgende keer kan dat misschien beter van tevoren worden aangegeven.

Reactie Pronto Wonen Vlaardingen:

Bedankt voor je mooie en eerlijke beoordeling! Wij vonden het gezellig dat jullie er waren en dat we mochten helpen met het samenstellen van de nieuwe bank πŸ‘πŸΌπŸŽ‰
~ Team Pronto Wonen Vlaardingen...

Pronto Vlaardingen

Erg vriendelijk en uitgebreid geholpen

Vriendelijk en meedenkend

Lisa de Brabander

Hele fijne verkopers, weten precies advies te bieden wat aansluit op onze wensen. Nemen de tijd voor ons en wij zijn heel goed geholpen door Henk.

Goede kennis, duidelijk advies en leuk contact met ons als klant!

Niet nodig, wij zijn heel erg tevreden!

Reactie Pronto Wonen Vlaardingen:

Bedankt voor je beoordeling Lisa! We zijn blij dat je zo tevreden was over de service en wensen je nog jarenlang plezier van de nieuwe bank 😊

Martin Pronk

Heel vriendelijk personeel en zeer kundig advies bij Pronto in Vlaardingen.

Ik ben bij de aankoop van een nieuw bankstel heel goed en leuk geholpen door Defne en Karin. Beide dames hebben hart voor het vak en wisten door hun kennis op het gebied van wonen en styling zeer... Ik ben bij de aankoop van een nieuw bankstel heel goed en leuk geholpen door Defne en Karin. Beide dames hebben hart voor het vak en wisten door hun kennis op het gebied van wonen en styling zeer goed advies te geven bij mijn keuze. Daarnaast waren ze allebei zeer vriendelijk, namen de tijd en gaven mij de ruimte om in alle rust de juiste keuze te kunnen maken.

Ga zo door dames (en heel Pronto Vlaardingen), niets veranderen in jullie aanpak.

Wat een prachtige review Martin! Daar zijn we erg dankbaar voor 😊
Wat een prachtige review Martin! Daar zijn we erg dankbaar voor 😊
Wij vonden het gezellig dat we je mochten helpen met het uitkiezen van de perfecte nieuwe bank! We hopen dat je er nog jarenlang plezier van zult hebben.

K. van Beele

Klantvriendelijk geholpen

Zeer vriendelijk en deskundig

Reactie Pronto Wonen Vlaardingen:

Bedankt voor je beoordeling!
Nogmaals veel plezier gewenst van de nieuwe lampen πŸ’‘

Pronto Wonen

Top, niks meer aan toe te voegen!

Service op service

N.v.t

Reactie Pronto Wonen Vlaardingen:

Bedankt voor je mooie beoordeling!
Erg leuk om te lezen dat je winkelbezoek zo positief was 😊

Dirkse

Aangenaam verrast en klantvriendelijkheid is top!

Zeer kundig en meedenken. Wij zijn super goed geholpen van koop tot aan levering. Aardig personeel en hulpvaardig.

Vooral zo door blijven gaan dan heb je klantbinding. Als ik weer iets nodig heb dan kom ik terug!

Reactie Pronto Wonen Vlaardingen:

Bedankt voor deze positieve review!
We zijn blij dat alles van A tot Z helemaal naar wens is geweest 😊
Van al je mooie complimenten worden we erg blij!
~ Team Pronto Wonen Vlaardingen...
Bedankt voor deze positieve review!
We zijn blij dat alles van A tot Z helemaal naar wens is geweest 😊
Van al je mooie complimenten worden we erg blij!

Linda

Goed geholpen door Vincent en Henk beide goed advies gegeven !!

Mee denken en met ideeΓ«n komen

Bedankt voor deze prachtige 10! ✨
We wensen je nog heel veel woonplezier toe van dit nieuwe bankstel 😊

Pronto Wonen Vlaardingen

Hier wordt met plezier gewerkt. Vakkundig personeel en ze nemen alle tijd om rustig advies te geven.

Vakkundig personeel

Reactie Pronto Wonen Vlaardingen:

Wauw, wat een mooie complimenten!
Wauw, wat een mooie complimenten!
We zijn blij dat je je winkelbezoek zo ervaren hebt, dat is namelijk ook precies waar we elke dag naar streven 😊 Gezellig dat je er was en dat wij je mochten helpen.

Ina

Zeer goed geholpen door leuk personeel

Namen de tijd voor me

Hi Ina,
We vinden het leuk om te lezen dat je winkelervaring zo prettig was.
Veel plezier gewenst van deze prachtige nieuwe relaxstoel 😊
~ Team Pronto Wonen Vlaardingen