P van Zon

Prettig geholpen goed advies

Veel keuze en opties mogelijk

Reactie Pronto Wonen Vlaardingen:

Bedankt voor deze sprankelende beoordeling ⭐⭐⭐⭐⭐
We wensen je nog veel gezellige diners toe aan dit mooie eettafel set.
~Team Pronto Wonen Vlaardingen online

Jeannet heijster

Heel vriendelijk en vakkundig geholpen door Vincent bij het kopen van de hoekbank

Vriendelijk personeel

Hi Jeannet,
Vincent vond het leuk om te mogen helpen met het uitkiezen van de juiste hoekbank 😊
Dit Tusari model zal prachtig in de woonkamer staan!

Stoltenhoff

Vriendelijk, behulpzaam, enthousiast,

De winkel ziet er goed verzorgd uit. Alles staat ruim opgesteld

Houden zo

Reactie Pronto Wonen Vlaardingen:

Bedankt voor het delen van je ervaring.
We vinden het als team erg leuk dat je ons deze mooie pluspunten geeft 😊
Gezellig dat je er was!

Ellen Vleij

Bij de aankoop goed geholpen, verder ook levering volgens plan.

Klant gericht, vriendelijk personeel.

Geen idee.

Hi Ellen,
Bedankt voor het delen van je winkelervaring en fijn dat je ons advies passend vond!
Alvast veel plezier gewenst van deze mooie eetkamerstoelen die je hebt uitgekozen 😊👏🏼
~...
Hi Ellen,

P J van der knaap

Prettige winkel, ruim opgezet, leuk aangekleed

Duidelijke uitleg

Wauw, wat een beoordeling! ⭐⭐⭐⭐⭐
Daar wordt ons gehele team erg blij van.
We zijn blij dat je zo tevreden bent over de winkel en onze service.
Gezellig dat je er was 😊
~ Team...
Wauw, wat een beoordeling! ⭐⭐⭐⭐⭐
Daar wordt ons gehele team erg blij van.
We zijn blij dat je zo tevreden bent over de winkel en onze service.
Gezellig dat je er was 😊

Alaaddin

Hele fijne ervaring. Mijn vragen zijn goed beantwoordt en de verkoper hielp mij met keuzes maken. Ik kreeg alle voorbeelden te zien, zodat ik mijn keuze echt mooi zou vinden.

Tips van de verkoper

Karin van der Giessen

Prachtige winkel, mooie meubels

Prachtige winkel, mooie meubels en leuke prijzen!

Zo doorgaan, prachtige winkel.

S. de Jong

Vandaag (25 april) ben ik erg goed geholpen met het uitkiezen van meubels voor de woon-/eetkamer. De medewerker (Henk) nam goed de tijd om naar mijn wensen te luisteren en adviseerde daarop... Vandaag (25 april) ben ik erg goed geholpen met het uitkiezen van meubels voor de woon-/eetkamer. De medewerker (Henk) nam goed de tijd om naar mijn wensen te luisteren en adviseerde daarop verschillende meubels. Hierbij dacht hij mee in de indeling (door het tekenen van een plattegrond) en gaf hij verschillende tips rondom styling en comfort. Dit heeft mij enorm geholpen in de keuze!

De medewerker (Henk) is erg vriendelijk en neemt de tijd voor al je vragen en wensen. Hij denkt goed mee en geeft adviezen op basis van de vele kennis die hij heeft rondom styling en interieur.

Reactie Pronto Wonen Vlaardingen:

Wat ontzettend leuk om te zien dat je onze Henk hier nog even extra in het zonnetje zet ☀️
We zijn blij dat je zo tevreden bent met zijn adviezen en vonden het gezellig dat je bij ons in de winkel langs kwam. Bedankt voor deze prachtige complimenten!

Patricia hoogmoed

Super fijne winkel goed en vriendelijke geholpen door Henk hele vriendelijke jongen

Goed advies vriendelijk geholpen

T

Afgelopen maandag super fijn en goed geholpen door Henk met de aankoop van onze bank en fauteuil! Heel deskundig en vriendelijk en hij denkt goed mee.

Deskundig, vriendelijk en niet opdringerig

Beste Dorien,
Bedankt voor het delen van je recente winkelervaring!
Beste Dorien,
Bedankt voor het delen van je recente winkelervaring!
We vinden het als team ontzettend leuk om te mogen lezen dat je zo positief bent over de service die Henk gegeven heeft! Leuk dat je hem hier nog even extra in het zonnetje zet ☀️
~Team Pronto Wonen Vlaardingen online