Mevr. A .van Woerden

Ik ben heel erg tevreden over de behandeling kom heel gauw terug voor een bloemstuk te laten maken

Reactie Pronto Wonen Tilburg:

Hartelijk dank voor deze fijne review mevrouw van Woerden.
We zien u graag weer in onze winkel, de koffie staat voor u klaar!

Van Boxtel

Zeer tevreden met mijn stoel

Reactie Pronto Wonen Tilburg:

Hartelijk dank voor uw review meneer, mevrouw van Boxtel.
Ik wens u heel veel plezier met uw nieuwe relaxfauteuil, en graag weer tot ziens in onze winkel.
Met vriendelijke...
Hartelijk dank voor uw review meneer, mevrouw van Boxtel.

diny leenheers

Goed gesorteerd en goed geholpen

Reactie Pronto Wonen Tilburg:

Hartelijk dank voor uw review mevrouw Leenheers.
We zien u graag weer in onze winkel.

Baijens

Goed advies en trendy

Reactie Pronto Wonen Tilburg:

Hartelijk dank voor uw review mevrouw Baijens!
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe fauteuil, en graag weer tot ziens in onze winkel.
Pronto Wonen...
Hartelijk dank voor uw review mevrouw Baijens!

Suzan en peter

Fijne winkel maar alle verkoop dingen die ze erbij willen aansmeren is iritant

Beste Suzan en Peter,
Beste Suzan en Peter,
Hartelijk dank voor uw review. Jammer te lezen dat u het gevoel heeft gehad dat er u geprobeerd wordt iets aan te smeren. Naar alle waarschijnlijkheid hebben onze collega's het over de onderhoudsmiddelen, met de extra garantie gehad voor uw meubelen. Dit is echter altijd met de beste bedoelingen zodat u zo lang mogelijk kunt genieten van mooie meubelen.
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe eetkamerstoelen, en graag weer tot ziens in onze winkel.

Ans Hamers

Mijn ervaring is dat een heel prettig geholpen ben in de winkel

Reactie Pronto Wonen Tilburg:

Hartelijk dank voor de fijne review en mooie 10/10 score mevrouw Hamers!
Ik wens u heel veel plezier met uw nieuwe meubelen, en graag weer tot ziens in onze winkel.
Met vriendelijke...
Hartelijk dank voor de fijne review en mooie 10/10 score mevrouw Hamers!

Arjen

Snel verkopen zonder door te vragen naar mogelijkheden. Totaal niet klantvriendelijk nadat een fout is geconstateerd en de schuld op de klant willen schuiven.

Reactie Pronto Wonen Tilburg:

Hartelijk dank voor uw review Arjen.
Wat vervelend te lezen wat er mis is gegaan met uw bestelling en het bezorgen hiervan.
Ik betreur deze situatie uiteraard. Normaliter worden de bezorg...
Hartelijk dank voor uw review Arjen.
Ik betreur deze situatie uiteraard. Normaliter worden de bezorg opties uitvoerig besproken. Daarbij horen uiteraard ook de afmetingen bij, en de vraag of deze per lift op trap bezorgd kunnen worden. Dat dit niet gebeurt is tijdens uw telefoongesprek is onzorgvuldig geweest. Wij hebben uw order intern besproken met onze verkopers. Dit om in de toekomst een betere dienstverlening te kunnen geven.
Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ontstane ongemak.

B. Tan

Hier een keer binnengelopen omdat we op zoek waren naar nieuwe meubels, van buiten zag het er allemaal mooi en lux uit. Eenmaal binnen een hele vriendelijke verkoper gesproken die ons goed heeft... Hier een keer binnengelopen omdat we op zoek waren naar nieuwe meubels, van buiten zag het er allemaal mooi en lux uit. Eenmaal binnen een hele vriendelijke verkoper gesproken die ons goed heeft geholpen met een hoekbank, van het een kijken kwam het ander en uiteindelijk de hoekbank besteld samen met een eettafel met 6 stoelen, een setje salontafels, hanglampen luxe spiegels etc.
Levertermijn en alles besproken, toen begon de "ellende".. Hoekbank geleverd met niet eens voldoende schroeven om de pootjes te bevestigen.. foutje is menselijk en kan gebeuren zou je zeggen.
De tafel van circa €600 / €700 euro wat eiken zou moeten zijn zat een laagje blad op wat zo tijdens de montage van de pootjes met voorgemaakte gaten zelfs barste op 2 plekken.
Spiegels vanaf €179 per stuk kwamen licht bekrast en met het hout aan de achterkant half los aan, spiegels vanaf dat bedrag zouden wel wat beter afgewerkt moeten zijn lijkt me.
Keg van één van de hanglampen kwam met een barst uit de verpakking, tot op de dag van vandaag inmiddels een jaar later 3 keer gevraagd om vervanging wat beloofd is maar nooit geleverd.
Uiteindelijk wel de spiegels vervangen gekregen, de eettafel en salontafels geannuleerd mede door het feit dat van de set salontafels er enkel eentje geleverd was en we nog eens 2 weken later nog steeds van kastje naar de muur gestuurd werden en steeds maar moesten wachten op levering. Slechte zaak als je je afspraken niet eens na komt! Personeel in de winkel zijn aardige mensen die doen hun werk maar dat een zaak lang mee moet met dit soort beleid?
Ik zal er zelf nooit meer iets kopen, ook al ben ik tot zover tevreden met de bankstel.

Beste meneer, mevrouw Tan,
Hartelijk dank voor uw review en toevoeging.
Beste meneer, mevrouw Tan,
Hartelijk dank voor uw review en toevoeging.
Ik heb gekeken naar deze geschiedenis van uw order en daar is het een en ander mis gegaan. Ik betreur deze gebeurtenis uiteraard heel erg.
U geeft aan dat er een melding niet afgehandeld is. Graag wil ik hier naar kijken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om deze melding per mail toe te zenden naar service@gbmeubelen.com?
Ik zal er zorg voor dragen dat hier direct naar gekeken wordt voor u.

HIMde Jong.

Altijd moeilijk om iets te kiezen, maar deze keer goed gelukt.

Reactie Pronto Wonen Tilburg:

Hartelijk dank voor uw review meneer, mevrouw de Jong.
Een keuze maken in een volle winkel met hele mooie meubelen is heel lastig.
U heeft een mooie keuze gemaakt met uw nieuwe...
Hartelijk dank voor uw review meneer, mevrouw de Jong.
Een keuze maken in een volle winkel met hele mooie meubelen is heel lastig.
U heeft een mooie keuze gemaakt met uw nieuwe eetkamerstoelen.
Ik wens u hier veel plezier mee, en graag weer tot ziens in onze winkel.

H. Simons

Correcte, deskundige bediening !!

Reactie Pronto Wonen Tilburg:

Beste meneer, mevrouw Simons. Hartelijk dank voor uw review.
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe tafel, en graag weer tot ziens in onze winkel.
Met vriendelijke...
Beste meneer, mevrouw Simons. Hartelijk dank voor uw review.