Van Laarhoven

Prettig

Reactie Pronto Wonen Tilburg:

Hartelijk dank voor uw review mevrouw van Laarhoven.
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe meubels, en graag weer tot ziens in onze winkel.
Pronto...
Hartelijk dank voor uw review mevrouw van Laarhoven.

Oerlemans

Prettig geholpen

Beste meneer Oerlemans,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Als eindoordeel geeft u ons een 5, heeft u misschien nog een toelichting en/of verbeterpunt?
Wij horen dit graag van u.
Met...
Beste meneer Oerlemans,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Wij horen dit graag van u.

Tilburg

Mooie winkel

Reactie Pronto Wonen Tilburg:

Hartelijk dank voor uw feedback!
Fijn te lezen dat u vlot en fijn geholpen bent door onze collega's. We zien u graag weer in onze winkel.
Pronto...
Hartelijk dank voor uw feedback!

D.

Goed gegaan

Beste D,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe tafels.
Beste D,

Schaltin

Uitstekend

Beste meneer, mevrouw Schaltin,
Beste meneer, mevrouw Schaltin,
Bedankt voor het plaatsen van deze review. Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe meubels. Wij wensen u hier veel plezier mee!

Sebastian Treffers

Reactie Pronto Wonen Tilburg:

Dank voor uw mooie beoordeling Sebastian!
Fijn te lezen dat wij de stoelen hebben waarnaar u opzoek was.
Dank voor uw mooie beoordeling Sebastian!
Fijn te lezen dat wij de stoelen hebben waarnaar u opzoek was.
Mocht u twijfels hebben over de kwaliteit kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen.
Onze serviceafdeling helpt u dan graag verder.

Pronto AB terrein tilburg

Top

Reactie Pronto Wonen Tilburg:

Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent.
Goed om te lezen dat u ons assortiment als sterk punt ervaart.
Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank.
Met...
Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent.
Goed om te lezen dat u ons assortiment als sterk punt ervaart.
Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank.

Van den Hout

Heel prettig geholpen

Reactie Pronto Wonen Tilburg:

Hartelijk dank voor uw feedback meneer, mevrouw van den Hout.
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe meubelen.
Graag weer tot ziens in onze winkel.
Met vriendelijke...
Hartelijk dank voor uw feedback meneer, mevrouw van den Hout.
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe meubelen.
Graag weer tot ziens in onze winkel.

Brigitte van den Broek

Zoals vorige keer prima geholpen

Reactie Pronto Wonen Tilburg:

Hartelijk dank voor uw feedback mevrouw van den Broek.
Wat vervelend te lezen dat u wat problemen ervaarde met de website login en de mailadressen.
Het klantenportaal heeft wat problemen...
Hartelijk dank voor uw feedback mevrouw van den Broek.
Het klantenportaal heeft wat problemen gehad en deze zijn opgelost. Mijn excuses voor het ongemak.
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe hocker, en graag weer tot ziens in onze winkel.

Ronald Ligtenberg

Goed geholpen in de winkel zelf. Levertijd wat langer dan gehoopt. Ik kreeg het niet voor elkaar om een account aan te maken via de link die me toegezonden werd. Ik heb daarna naar de winkel gebeld... Goed geholpen in de winkel zelf. Levertijd wat langer dan gehoopt. Ik kreeg het niet voor elkaar om een account aan te maken via de link die me toegezonden werd. Ik heb daarna naar de winkel gebeld om te vragen hoe lang het nog zou duren. 4 weken was het antwoord, maar een dag later kon ik de stoelen op komen halen. Daar waren ze wel erg flexibel en ik kon ze zelfs dezelfde dag al komen halen.

Reactie Pronto Wonen Tilburg:

Hartelijk dank voor uw review meneer Ligtenberg.
Er zijn inderdaad problemen geweest met het klantenportaal. Dit is uiteraard erg vervelend.
Fijn te lezen dat uw stoelen toch eerder binnen...
Hartelijk dank voor uw review meneer Ligtenberg.
Fijn te lezen dat uw stoelen toch eerder binnen waren als verwacht, en dat u de order al direct kon ophalen. Ik wens u veel plezier met uw nieuwe meubelen, en graag weer tot ziens in onze winkel.