Nee

Bank kapot geleverd en een maand later afspraak voor reparatie

Beste meneer, mevrouw.
Beste meneer, mevrouw.
Helaas is uw bank niet geleverd zoals u zou mogen verwachten. Ik zie dat de collega van de serviceafdeling een gespecialiseerd bedrijf de opdracht heeft gegeven het probleem bij u thuis te gaan verhelpen. Helaas kan deze afspraak pas in december plaatsvinden, dit vinden wij uiteraard enorm vervelend.
Mocht u nog vragen hebben zijn wij telefonisch en per mail te bereiken op service@gbmeubelen.com
Wij hopen van harte dat u straks vol kan gaan genieten van uw nieuwe bank.

Hagen

Beste mevrouw, meneer Hagen,
Beste mevrouw, meneer Hagen,
Hartelijk dank voor uw review. Zoals ik kan zien heeft u contact gehad met onze serviceafdeling omtrent de melding over uw fauteuil. Ik zie dat de fauteuil 30-11 bij u thuis opgehaald wordt, en wij een leen fauteuil komen leveren. Ik ga er vanuit dat de fauteuil wanneer deze weer terug bezorgd wordt bij u, helemaal in order zal zijn en dat u er nog lang veel plezier van zal hebben.

Robert Willems

Het advies in de winkel was erg fijn en duidelijk. Echter het hele logistieke gebeuren na de aankoop is erg slecht geregeld. Tijdens de levering is een van de poten van onze bank afgebroken. Na dit... Het advies in de winkel was erg fijn en duidelijk. Echter het hele logistieke gebeuren na de aankoop is erg slecht geregeld. Tijdens de levering is een van de poten van onze bank afgebroken. Na dit door te hebben gegeven aan de winkel is er na enkele dagen een "spoed-timmerman" langsgekomen. Hier hadden we totaal niets aan. Deze heeft een kop koffie gedronken en gevraagd wat er gebeurd was. Vervolgens keek hij 5 seconden naar de bank (die nu tijdelijk op een stapel boeken staat, waar de poot afgebroken is) en zei dat hij het niet beter kan maken en is vervolgens weer gegaan. We wachten nu al weer 5 weken op de andere timmerman, die volgens de "spoed-timmerman" de uiteindelijke reparatie zou moeten gaan verichten aan onze bank. Kortom, geen goede ervaring.

Beste meneer Willems,
Hartelijk dank voor uw review.
Beste meneer Willems,
Hartelijk dank voor uw review.
Ik heb uw bericht besproken met onze serviceafdeling. Helaas door een communicatie fout is de melding niet bij hen terecht gekomen dat de melding niet opgelost is.
Wij hebben zojuist uw gegevens doorgegeven aan de firma Oranje. Zij zullen contact met u opnemen voor het oplossen van uw klacht.
Mocht u tussentijds nog vragen hebben kunt u ons altijd bellen, of mailen naar het mailadres
service@gbmeubelen.com
Wij staan u graag te woord, en gaan er vanuit dat uw klacht nu spoedig opgelost gaat worden.
Onze oprechte excuses voor het ontstane ongemak.

Van Hengel

Heel vriendelijk en professioneel.

Beste meneer, mevrouw van Hengel,
Hartelijk dank voor uw review en de mooie scores!
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe meubelen en graag weer tot ziens in onze winkel.
Beste meneer, mevrouw van Hengel,
Hartelijk dank voor uw review en de mooie scores!

JR

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Reactie Pronto Wonen Tilburg:

Beste meneer, mevrouw JR. Hartelijk dank voor uw review en de mooie 5-sterren score.
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe hoekbank, en graag weer tot ziens in onze winkel.

Kim

Goede service, ruime keuze.

Reactie Pronto Wonen Tilburg:

Hartelijk dank voor uw review, en mooie 5-sterren score Kim!
Met vriendelijke...
Hartelijk dank voor uw review, en mooie 5-sterren score Kim!

Siliakus

Prettige winkel met deskundig personeel

Beste meneer, mevrouw Siliakus,
Hartelijk dank voor uw review. Ik wens u veel plezier met uw nieuwe bank, en graag weer tot ziens.

Tiny Smits

Die was super

Reactie Pronto Wonen Tilburg:

Hartelijk dank voor uw review mevrouw Smits.
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe meubelen, en graag weer tot ziens in onze winkel.
De koffie staat voor u klaar!
Met vriendelijke...
Hartelijk dank voor uw review mevrouw Smits.
De koffie staat voor u klaar!

C. v. Dommelen

Vriendelijke, en welwillende mensen, er is alleen al 2x het verkeerde meubel gelezen

Beste meneer van Dommelen,
Beste meneer van Dommelen,
Hartelijk dank voor uw review. In uw order zie ik inderdaad dat het een en ander niet helemaal goed is gegaan. Zoals mijn collega van de serviceafdeling aan u heeft geschreven, wordt het nieuwe meubel vooraf goed gecontroleerd voordat wij komen leveren bij u.
De collega van de serviceafdeling zal hierover nog contact met u opnemen.

H. Huibers

Heel goed

Beste meneer, mevrouw Huibers,
Hartelijk dank voor deze fijne review!
Beste meneer, mevrouw Huibers,
Hartelijk dank voor deze fijne review!