Ed Vagevuur

Mooie bank gekocht. In eerste instantie wat afstandelijk personeel. Werd later beter.

Reactie Pronto Wonen Roermond:

Hartelijk dank voor uw review meneer Vagevuur. Wat jammer te lezen dat de eerste indruk niet het beste was, wel fijn te lezen dat het daarna zeker beter was. Wij willen te alle tijden duidelijk en... Hartelijk dank voor uw review meneer Vagevuur. Wat jammer te lezen dat de eerste indruk niet het beste was, wel fijn te lezen dat het daarna zeker beter was. Wij willen te alle tijden duidelijk en transparant zijn naar al onze klanten, ook met betrekking tot het afhalen en de bezorgdienst.
Mocht u hierover nog informatie willen bent u altijd vrij om hierover te bellen, of te mailen.
ik wens u heel veel plezier met uw nieuwe meubelen, en graag tot ziens.

D. Polderman

Helaas geen positieve ervaringen bij Pronto Wonen gehad. Meerdere keren geweest, rond lunchtijd blijkbaar want ze zitten met z’n alle aan de tafel in de winkel en na vier keer een rondje gelopen te... Helaas geen positieve ervaringen bij Pronto Wonen gehad. Meerdere keren geweest, rond lunchtijd blijkbaar want ze zitten met z’n alle aan de tafel in de winkel en na vier keer een rondje gelopen te hebben op zoek naar een medewerker die ons wilde helpen (en ze hebben ons allemaal gezien) zijn we tot 2 maal toe maar vertrokken zonder wat te kopen en de derde keer werden we met pijn en moeite geholpen. Toen wilde de medewerkster nog niet mee lopen naar het artikel welke we wilde aanwijzen zodat ze precies wist welke we wilde. Ze gaf aan dat ze wist welke we bedoelde en ging deze bestellen. En uiteindelijk heeft ze nog de verkeerde besteld.. door deze ervaringen veel minder aangeschaft bij Pronto dan we in eerste instantie bedacht hadden.

Beste mevrouw Polderman,
Vorige week 26-10 heb ik u telefonisch proberen te bereiken, helaas zonder resultaat.
Ik heb uw order besproken met de eind verantwoordelijke van de winkel. Uw...
Beste mevrouw Polderman,
Ik heb uw order besproken met de eind verantwoordelijke van de winkel. Uw bestelde wandplanken liggen voor u klaar in de winkel om afgehaald te worden. Wij kunnen deze ook naar u opsturen. Mocht uw voorkeur daar naar uit gaan wil ik vragen om telefonisch contact met ons op te nemen op telefoonnummer 0475-202114
Mijn excuses voor het ontstane ongemak.
Pronto Wonen Roemrond

John Wollter

Zeer grote variatie van woonartikelen , leuk en vriendelijk personeel ,goefe uitleg over de produckten.
Vrienndelijk geholpen door Jenny Rietmeyer

Reactie Pronto Wonen Roermond:

Hartelijk dank voor uw review meneer Wollter.
Een mooie 5-sterren score, en complimenten aan onze collega Jenny, hier doen we het weer iedere dag voor!
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe...
Hartelijk dank voor uw review meneer Wollter.
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe bank, en graag weer tot ziens in onze winkel.

Biermans

Mooie winkel , genoeg keuze .

Beste meneer, mevrouw Biermans,
Hartelijk dank voor uw review, en de mooie 5-sterren score!
Ik wens u veel plezier met uw nieuw tv-meubel, en graag weer tot ziens.
Met vriendelijke...
Beste meneer, mevrouw Biermans,
Hartelijk dank voor uw review, en de mooie 5-sterren score!
Ik wens u veel plezier met uw nieuw tv-meubel, en graag weer tot ziens.

Jeroen

Goede ervaring, netjes geholpen

Reactie Pronto Wonen Roermond:

Hartelijk dank voor uw review Jeroen!
Ik wens u veel plezier met uw aankoop, en graag weer tot ziens in onze winkel.

Pronto

Heel fijne ervaring

Reactie Pronto Wonen Roermond:

Hartelijk dank voor de mooie review!

Joanna

Roermond

Reactie Pronto Wonen Roermond:

Hartelijk dank voor uw review en mooie 5-sterren score Joanna!
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe eetkamertafel, en graag weer tot ziens.
Pronto...
Hartelijk dank voor uw review en mooie 5-sterren score Joanna!
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe eetkamertafel, en graag weer tot ziens.

Wil Jochems

Top geholpen en goed advies gekregen.

Beste meneer, mevrouw Jochems,
Hartelijk dank voor deze fijne review! Ik wens u veel plezier met uw nieuwe meubelen, en graag tot ziens.
Pronto Wonen...
Beste meneer, mevrouw Jochems,

Kirsten Gerlach

Schöne und vielseitige Möbel, sehr freundliche Bedienung, toller Service via Telefon

Reactie Pronto Wonen Roermond:

Vielen Dank für Ihre Bewertung, Frau Gerlach.
Ich wünsche Ihnen viel Freude mit Ihren neuen Möbeln und freue mich, Sie in unserem Geschäft wiederzusehen.
Mit freundlichen...
Vielen Dank für Ihre Bewertung, Frau Gerlach.
Mit freundlichen Grüße,
Babette

v.Francken

Prima winkel.

Reactie Pronto Wonen Roermond:

Hartelijk dank voor uw review meneer, mevrouw van Francken.
Graag weer tot ziens in onze winkel, en veel plezier met uw nieuw karpet.
Pronto Wonen...
Hartelijk dank voor uw review meneer, mevrouw van Francken.
Graag weer tot ziens in onze winkel, en veel plezier met uw nieuw karpet.