Y van Schendel

Mooie winkel. Maar vooral een top service!

Beste meneer / mevrouw van Schendel,
Beste meneer / mevrouw van Schendel,
Bedankt voor uw review en de complimenten! Fijn dat u een goede ervaring heeft gehad en er goede service is verleend. Veel plezier met uw aankoop en graag tot ziens!

Fam. Vissers Roggel

Fijne winkel

Beste meneer / mevrouw Vissers Roggel,
Bedankt voor uw review! Goed te mogen horen dat u de winkel als fijn heeft ervaren.
We wensen u veel plezier met uw stoelen en graag tot ziens!
Met...
Beste meneer / mevrouw Vissers Roggel,
We wensen u veel plezier met uw stoelen en graag tot ziens!

Henk Mariën

De gekochte stoelen hebben een stalen onderstel en een rug op stalen frame, waarvan een deel als handvat gebruikt kan worden. Als je dit doet na enige tijd aan tafel zitten, krijg je een lichte... De gekochte stoelen hebben een stalen onderstel en een rug op stalen frame, waarvan een deel als handvat gebruikt kan worden. Als je dit doet na enige tijd aan tafel zitten, krijg je een lichte electrostatische schok met een zichtbare vonk. Onprettig! Is hier iets aan te doen?

Beste meneer / mevrouw Mariën,
Bedankt voor uw review. Vervelend te lezen dat de stoelen af en toe stroom afgeven.
Hiervoor willen we uiteraard meekijken naar een oplossing. Echter zie ik...
Beste meneer / mevrouw Mariën,
Hiervoor willen we uiteraard meekijken naar een oplossing. Echter zie ik dat hiervoor nog geen contact is opgenomen. Ik wil u daarom vragen deze melding te mailen naar service@gbmeubelen.com Wij zullen hier zo snel mogelijk op reageren!

Hoogers

Beste meneer / mevrouw Hoogers,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Fijn te lezen dat u goed geholpen bent door onze collega's. We zien u graag weer in onze winkel.
Beste meneer / mevrouw Hoogers,
Hartelijk dank voor uw feedback.

a cichon

Beste meneer / mevrouw Cichon,
Dank voor uw mooie beoordeling!
Dit vinden we erg fijn om te horen. Heel graag tot ziens in onze winkel!
Pronto...
Beste meneer / mevrouw Cichon,
Dank voor uw mooie beoordeling!
Dit vinden we erg fijn om te horen. Heel graag tot ziens in onze winkel!

Dielissen

Positief. Goed en netjes geholpen door de verkoopmedewerkster.

Beste meneer / mevrouw Dielissen,
Bedankt voor uw positieve review! Fijn dat u netjes bent geholpen, we wensen u dan ook veel plezier met uw nieuwe woonkamerset.
Beste meneer / mevrouw Dielissen,

Menten

Leuke winkel mooie meubels, we wisten direct dat we er zouden slagen.

Beste meneer / mevrouw Menten,
Beste meneer / mevrouw Menten,
Bedankt voor uw review! Heel fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen en u direct wist dat u zou slagen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetkamer stoelen. We zien u graag terug in onze winkel.

Hooft-Dalemans

Prima persoonlijk advies

Beste meneer / mevrouw Hooft - Dalemans,
Bedankt voor uw review! Fijn te mogen horen dat u goed persoonlijk advies heeft gekregen.
We wensen u veel plezier met uw nieuwe meubels en graag tot...
Beste meneer / mevrouw Hooft - Dalemans,
We wensen u veel plezier met uw nieuwe meubels en graag tot ziens!

Joop en Bep

Goed voorgelicht en een gaaf product getoond waarop wij onze keus hebben gemaakt.

Beste Joop en Bep,
Bedankt voor de review. Fijn te lezen dat u goed bent voorgelicht door mijn collega's.
Beste Joop en Bep,
Echter kunnen wij omtrent uw salontafel geen service melding vinden. Hiervoor willen wij uiteraard graag naar kijken om u ook te kunnen voorzien van een oplossing.
Wij staan u graag telefonisch te woord, of per mail via service@gbmeubelen.com

Renee Berberich

Snel, goed en gemakkelijk

Reactie Pronto Wonen Roermond:

Dank voor uw mooie beoordeling Renee.
Dit vinden we erg fijn om te horen.
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe karpet ,heel graag tot ziens in onze winkel!
Met vriendelijke...
Dank voor uw mooie beoordeling Renee.
Dit vinden we erg fijn om te horen.
^Babette