D. Polderman

Helaas geen positieve ervaringen bij Pronto Wonen gehad. Meerdere keren geweest, rond lunchtijd blijkbaar want ze zitten met z’n alle aan de tafel in de winkel en na vier keer een rondje gelopen te hebben op zoek naar een medewerker die ons wilde helpen (en ze hebben ons allemaal gezien) zijn we tot 2 maal toe maar vertrokken zonder wat te kopen en de derde keer werden we met pijn en moeite geholpen. Toen wilde de medewerkster nog niet mee lopen naar het artikel welke we wilde aanwijzen zodat ze precies wist welke we wilde. Ze gaf aan dat ze wist welke we bedoelde en ging deze bestellen. En uiteindelijk heeft ze nog de verkeerde besteld.. door deze ervaringen veel minder aangeschaft bij Pronto dan we in eerste instantie bedacht hadden.

Reactie Pronto Wonen Roermond:

Beste mevrouw Polderman,
Vorige week 26-10 heb ik u telefonisch proberen te bereiken, helaas zonder resultaat.
Ik heb uw order besproken met de eind verantwoordelijke van de winkel. Uw bestelde wandplanken liggen voor u klaar in de winkel om afgehaald te worden. Wij kunnen deze ook naar u opsturen. Mocht uw voorkeur daar naar uit gaan wil ik vragen om telefonisch contact met ons op te nemen op telefoonnummer 0475-202114
Mijn excuses voor het ontstane ongemak.
^Babette
Pronto Wonen Roemrond

Score voor Pronto Wonen Roermond: 2/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Wandplank Pardal