van Asten

Fijne winkel

Snelle levertijd en deskundig advies

A.wWijnen

Positief

Correcte levering

Geen suggesties.

bjorn van ginneken

Zeer goed

hebben verstand van de producten

nvt

A vd Vleuten.Speek

Goede kwaliteit

Alles prima mooie meubelen

Geerten Koolen

Vriendelijke benadering, klantgericht. Je voelt je thuis.

Aandacht!

Peter Blom

Vriendelijk, kundig en alert personeel

Inlevingsvermogen van het personeel

Enige “zwakke” punt is dat Pronto Helmond helemaal op zichzelf staat in tegenstelling tot bijvoorbeeld Uden.

Diny van den Broek

Vriendelijk geholpen, goed advies . Betrokken personeel. Andere ervaring als in pronto Ekkkersrijt.

Meedenken

Bij afhalen wat duidelijker aangeven waar je moet parkeren, is niet echt duidelijk.

Arno Hendriks

Vriendelijke service in een gezellig ogende winkel.

Verkoper met gevoel voor humor die ook nog eens wist wat hij aan het verkopen was.

Geen opmerkingen

Jürgen Beekers

Beste, tot nu toe zijn wij erg positief over Pronto Wonen Helmond.
Ze laten je eerst lekker rustig rondkijken door de mooie winkel en de verkopers/verkoopsters dringen zich niet aan je op. Beste, tot nu toe zijn wij erg positief over Pronto Wonen Helmond.
Toen een medewerker/ster benodigd was zijn wij op een heel klantvriendelijke manier verder geholpen. We waren erg te spreken over de verkoopster (Karin) en zijn door haar netjes geholpen voor de aankoop van een bankstel en stoel. Ook de verdere afhandeling van de order en het ophalen van de meubels verliep prima!
Kortom, onze ervaring met Pronto Helmond is erg positief en we hebben de winkel al aan diverse personen aangeraden.

Mooie winkel en klantvriendelijkheid!