Anita

Goede service met leuke merken! Een daarvan is by-boo. Weer nieuwe leuke kussens voor op de bank.

Leuke stijlkamers, voor ieder wat wils.

Mis alleen kussens met meerdere uitgesproken kleuren/print.

p.Gruijters

Goede ervaring

goede en vriendelijke verkoopster

nee

Marciano

De adviseur heeft me prima geadviseerd bij de aanschaf van mijn meubels. Helaas vind ik het systeem van het ophalen van de meubels wat minder sterk. Tot twee keer aan toe is er niks over de meubels... De adviseur heeft me prima geadviseerd bij de aanschaf van mijn meubels. Helaas vind ik het systeem van het ophalen van de meubels wat minder sterk. Tot twee keer aan toe is er niks over de meubels naar mij gecommuniceerd en heb ik zelf contact opgenomen om te vragen of mijn meubels al bij jullie waren aangekomen en al op kon halen. Er is mij verteld dat ik voor het eerste deel 4 weken moest wachten op mijn meubels, terwijl deze eigenlijk al in de winkel stonden. Ik heb eigenlijk niet begrepen waarom ik 4 weken moest wachten. Het tweede deel van mijn meubels zou later komen omdat dit nog geproduceerd moest worden, maar ook hier is helaas niks over gemeld.

Zie ervaring

Zie ervaring, daarnaast zou ik de aanbeveling van een bedrijf niet simpel met "ja" of "nee" kunnen beantwoorden. Prima winkel en voor de rest klantvriendelijk personeel, alleen jammer van de... Zie ervaring, daarnaast zou ik de aanbeveling van een bedrijf niet simpel met "ja" of "nee" kunnen beantwoorden. Prima winkel en voor de rest klantvriendelijk personeel, alleen jammer van de afhandeling.

Yvon Wolvekamp

Prima advies, geen pushende verkoopster.

Jammer dat het zelf afhalen is/extra betalen bij bezorgen

Antoinet Versteegen

Zeer positief

service bestelbus

weet niet

hans schelbergen

Zeer goed geadviseerd en geholpen, tevreden tot en met het ophalen van de meubels, super geregeld

goed advies en keuze mogelijkheden

overdekt af kunnen halen van de spullen

Isabel Habraken

Top!

Alles ging precies zoals afgesproken

Ik had geen bevestigingsmail van mijn aankoop, misschien is dat wel handig want dan weet je zeker dat alles goed is gegaan

Reactie Pronto Wonen Helmond:

Beste Isabel,
We hebben uw opmerking nagekeken.
Beste Isabel,
We hebben uw opmerking nagekeken.
Het klop inderdaad wat u zegt dat u geen orderbevestiging heeft gehad deze zou u normaal hebben moeten ontvangen maar is bij u niet verstuurd.
Onze excuses hiervoor.
Mvg Pronto wonen Helmond

Annelies

Aardig personeel, handig dat we de bus kunnen lenen

Aardig, nemen de tijd

Met ruimte ivm covid

S vd Kerkhof

Goed en eerlijk advies bij kiezen.

Eerlijk advies + aandacht

Kwaliteit producten

Zowel in Helmond als in Eindhoven zijn wij geweldig geholpen, het personeel is netjes, beleefd en kundig

beleefdheid