Van Keijzerswaard

Service en betrouwbaarheid

Robby Kortlever

Prettige en vlotte service

Meedenkend en servicegericht

Meer rust proberen te creëren bij de kassa, er stonden wel 4 medewerkers gelijktijdig bij het afrekenen.

Vervoordeldonk

Service

Angela Bastiaans

Pronto helmond

Duidelijke uitleg

Mooie producten maar winkel is te vol en onoverzichtelijk

Vandana Verma

Excellent

Good product

packaging

T.

Afgesproken dat de bank in 9 weken geleverd werd. Na 9 weken geen bericht. Na 10 weken nog steeds niet. Daar naar toe gegaan om te vragen waar de bank bleef. Daar zeiden ze nog 1 tot 1,5 week en... Afgesproken dat de bank in 9 weken geleverd werd. Na 9 weken geen bericht. Na 10 weken nog steeds niet. Daar naar toe gegaan om te vragen waar de bank bleef. Daar zeiden ze nog 1 tot 1,5 week en toen na 2,5 week kregen we bericht per mail dat de bank er was. Vervolgens toen ik de poten onder de bank wilde plaatsen een verkeerde handleiding. Gaten niet voorgeboord zoals vermeld in de handleiding. Zelf gaten geboord en toen de poten geplaatst. En te weinig schroeven. Bank is verder prima.

Weinig

De klant laten weten als het langer duurt met de levering en de handleiding op orde maken.

Reactie Pronto Wonen Helmond:

Beste heer Koolen,
Dank u voor de terugkoppeling.
Beste heer Koolen,
Dank u voor de terugkoppeling.
Helaas zijn er de laatste tijd bij veel leveranciers wat problemen omtrent levertijd en communicatie vanwege Covid19, hierdoor kunnen we niet altijd u van de juiste informatie voorzien onze excuses hiervoor.
Betreffende de poten deze zouden met een schroefmachine vast geschroefd moeten kunnen worden zonder dat deze voorgeboord zijn?
Toch wensen we u veel plezier met de nieuwe bank.
Mvg Pronto wonen Helmond.

ilonka

Zeer positief

fijn in de omgang en helpen je goed

Jan van Heugten

Zeer goed en behulpzaam..

Aandacht en met je mee denken en adviseren.

Geen ga zo door....

Siroen

Vakkundig advies, was zelfs mogelijk om showroom model mee te nemen om het juiste passende product te kiezen.

Geen overhaaste aankopen, maar degelijk advies met mogelijkheid om een showroom model te lenen.