Truus

Relaxstoel gekocht

Reactie Pronto Wonen Elburg:

Beste Truus,
Bedankt voor de beoordeling. Heel veel plezier van de relaxfauteuil!
Timon
Pronto Wonen Elburg

T Mesrits-Teunissen

In april wandkast gekocht, bij levering eind juni viel de uitvoering heel erg tegen!
Heel veel noesten en beschadigingen.
Volgens de servicedienst zouden dit kenmerken van het hout...
Heel veel noesten en beschadigingen.
Volgens de servicedienst zouden dit kenmerken van het hout zijn.
Maar we hebben hier geen genoegen mee genomen. Er wordt nu aan een oplossing gewerkt.
We wachten af!

Reactie Pronto Wonen Elburg:

Geachte heer / mevrouw Mesrits - Teunissen,
Geachte heer / mevrouw Mesrits - Teunissen,
Bedankt voor het achterlaten van de beoordeling. Als er wordt gekozen voor een massief houten natuurproduct is het mogelijk dat er op diverse plekken noesten en houtnerven zichtbaar zijn, dit maakt ieder meubel uniek.
Momenteel wachten wij op een onderdeel van de fabrikant, zodra dit binnen is komen wij bij u langs om het op te lossen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Timon
Pronto Wonen Elburg

Anneke uit de Bosch

Klant vriendelijk, en kwaliteit van meubelen.

Luinstra

Vriendelijk personeel. Meubels waren direct leverbaar en stonden met 10 minuten klaar in een aanhanger bij het magazijn. Top!

C.Pluim

Wij zijn prima geholpen ,en ze hebben erg hun best gedaan om de stoel snel te leveren.TOP

Deheer

Zeer kundig en prettig geholpen met alles

Vosselman

Hartelijk personeel!Goede kwaliteit meubels.Gratis een keurige leenbank i.v.m.levertijden.

R van der Kolk

Klant vriendelijk en je word er prettig geholpen!

Fam Bakker

We hebben het als prettig ervaren! Super klant vriendelijk!

T

Prettig overleg en goede uitleg.