Visch

Stoelen gekocht, helaas bij het in elkaar zetten. Brak er een stukje af van de leuning van een stoel en van een stoel krijgen wij de bout er niet verder. De volgende dag terug gegaan en dit is... Stoelen gekocht, helaas bij het in elkaar zetten. Brak er een stukje af van de leuning van een stoel en van een stoel krijgen wij de bout er niet verder. De volgende dag terug gegaan en dit is netjes opgelost. Een stoel werd omgeruild voor een nieuwe en de andere werd netjes daar in elkaar gezet. Alleen kregen we van de nieuwe stoel 2x de linker leuning mee en moest ik weer terug. Dat was balen. Maar is netjes omgeruild.

A Dijkstra

Goed geholpen in de winkel ,en snelle levering door vriendelijke mensen!!

Lubbers

Vriendelijk personeel

Verwer

Prima service en fijn contact bezorging ook helemaal goed

Wursten

Snelle en keurige service

Niels

Perfect geleverd naar wens

jetty eibrink

Geweldig goed zowel in de winkel als online

N

Prima geleverd. Alleen ontbrak de bestelbevestiging waardoor ik geen idee had of de bestelling was doorgekomen .
Na telefoontje zou ik deze de volgende dag krijgen .
Maar dit is niet...
Na telefoontje zou ik deze de volgende dag krijgen .
Maar dit is niet gebeurt .
Toen werd ik gebeld voor een bezorgafspraak en is de stoel netjes geleverd.

Reactie Pronto Wonen Elburg:

Beste klant,
Onze excuses dat de bestelbevestiging niet naar u is gecommuniceerd.
Fijn dat het uiteindelijk op deze manier is opgelost.
Pronto Wonen Elburg

Vosselman

Heel prettig geholpen!Vanwege Lange levertijd bank kregen we een leenbank.Keurige bank heel blij mee.Konden eetkamer stoelen al eerder op halen dan gepland!Vriendelijk en behulpzaam personeel!Dikke 10

Hester snellet

Super goed, vriendelijk personeel. Ze laten je rustig kijken en als je vragrn hebt dan hebben ze alle tijd voor je.