Pauline

Zeer goed

Ze zijn heel aardig

Geen verbeterpunt

Natalie Motz

Een fijne winkel met mooie spullen, voor ieder wat wils. Op het moment dat ik er was ging een stagiair met tosti's langs, was erg leuk ook omdat het erg druk was en we wat lang moesten wachten... Een fijne winkel met mooie spullen, voor ieder wat wils. Op het moment dat ik er was ging een stagiair met tosti's langs, was erg leuk ook omdat het erg druk was en we wat lang moesten wachten Personeel is er vriendelijk en professioneel. Ik ben erg tevreden, ook met mijn bank.

Mooie spullen en vind de prijs wel meevallen, goede service. Fijn dat je je spullen kan ophalen en van Pronto een aanhanger kan lenen.

Heb ik niet.

Mirjam Miltenburg

Laatste keer slecht, saggerijnige verkoopster, die schofterig op de vragen van mijn echtgenoot reageerden. Niet verteld dat de stoelen;
zittingen zachter konden worden, de bekleding kan plooien...
zittingen zachter konden worden, de bekleding kan plooien en er een kans op schaduw effect was. Deze stoelen zijn gekocht voor een zomerhuis en dat is verteld. We hadden deze informatie graag vooraf gehoord. Verkoopster was Suzanne.
De stoelen hadden we al eerder gezien, dus toch gekocht

vaker in de winkel geweest en vaak spullen gekocht, toen zijn we vriendelijk behandeld

Goed gesprek met deze verkoopster, en bovenstaande punten wel met de klant bespreken

Reactie Pronto Wonen Alkmaar:

Beste mevrouw,
Ik heb u zojuist telefonisch gesproken over bovenstaande.
Beste mevrouw,
Ik heb u zojuist telefonisch gesproken over bovenstaande.
Jammer te vernemen dat tijdens de verkoop dit niet soepel is verlopen, hoe dit precies is gegaan en om welke reden is lastig te achterhalen.
De aanvullende productgebonden punten benomen we normaliter juist tijdens het gesprek om klanten te informeren. In dit geval bij de eetkamerstoelen ook niet erg spannend en belangrijk. Excuses voor samenloop maar zoals u meldde gelukkig erg tevreden met de stoelen en zien u graag een volgende keer weer in de winkel en zullen extra ons best doen.
Pronto Wonen Alkmaar

Marloes Akerboom

Netjes.

n.v.t

n.v.t

Troost

Prettig, direct professioneel

Goed bereikbaar, professioneel personeel, duidelijk.

Bij de levering van een bank, zelf de pootjes monteren. Het benodigde sleuteltje is te kort; ergo, een langere sleutel bij voegen!

Jongeneel

Leuke collectie, vriendelijke verkoper.

Het attenderen op gevolgen van gebruik op bv de stof.

Nvt

Daniel van der Vliet

Gaatje in de tafel

We constateerde dat er een 'boorgaatje' in de tafel zat, die je niet direct kon zien. Hierover gebeld met Pronto, maar daar vonden we geen gehoor (was niet direct gemeld/ hadden we dat niet zelf... We constateerde dat er een 'boorgaatje' in de tafel zat, die je niet direct kon zien. Hierover gebeld met Pronto, maar daar vonden we geen gehoor (was niet direct gemeld/ hadden we dat niet zelf gedaan??????). Was zo verbaasd over de reactie dat ik eigenlijk niet echt kon reageren...., maar voelt nog steeds erg slecht!

dekker

Goede ervaring

goed vriendelijk personeel

nvt

Yvonne

Fijn bedrijf

Goed advies

Levertijd is wel heel erg lang